Feedback ønskes på Vinderhimlen.dk Version 2.0

Tags:    hjemmeside webdesign design grafik feedback

Hej Allesammen,

Så blev jeg endelig færdig med med en version 2 af vinderhimlen.dk

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i syntes :)

Bara fyr løs - Både ris og ros er velkommende.

Med venlig hilsen
Asker



Syntes den er alt for rodet. Der er for mange animerede ting. Havde jeg besøgt den havde jeg lukket den ned med det samme.

Designet syntes jeg også ser lidt slidt ud. Det ligner det som var på mode i 90'erne. Syntes godt det kunne bruge et godt overhaul så det bliver lidt kønnere og mere overskueligt.



Syntes den er alt for rodet. Der er for mange animerede ting. Havde jeg besøgt den havde jeg lukket den ned med det samme.

Designet syntes jeg også ser lidt slidt ud. Det ligner det som var på mode i 90'erne. Syntes godt det kunne bruge et godt overhaul så det bliver lidt kønnere og mere overskueligt.


Hej Frank,

Mange tak for dit feedback. Er ked af at høre du synes designet er grimt. Har du nogle forslag til hvordan man kunne gøre det bedre og mere overskueligt?

Med venlig hilsen
Asker



1) Personligt når jeg ser knapper med blinkende "Klik her" tekster tænker jeg spam, virus, malware osv. Så jeg ville klart undgå det.

2) Derudover kunne du gøre de enkelte konkurrencer's kasser større så indholdet ikke bliver så klemt.

3) Hover effekten på menuen syntes jeg ikke er nødvendig.

4) Undgå at siden bliver pakket ind i kasser. Lige nu er det meget kasser over det hele.

5) Visuelt ville det klæde siden med nogle design koncepter fra CSS3/Web2.0 verdenen, runde hjørnet, nogle gradienter i dem, osv.



1) Personligt når jeg ser knapper med blinkende "Klik her" tekster tænker jeg spam, virus, malware osv. Så jeg ville klart undgå det.

2) Derudover kunne du gøre de enkelte konkurrencer's kasser større så indholdet ikke bliver så klemt.

3) Hover effekten på menuen syntes jeg ikke er nødvendig.

4) Undgå at siden bliver pakket ind i kasser. Lige nu er det meget kasser over det hele.

5) Visuelt ville det klæde siden med nogle design koncepter fra CSS3/Web2.0 verdenen, runde hjørnet, nogle gradienter i dem, osv.


Mange tak for nogle tips til forbedringer. Jeg har fjernet hover effekten. I stedet for kasser hvad skal der så til at brugerne ved at tingene hænger sammen. Vil ikke bryde gestalt loven.

Med venlig hilsen
Asker



Måske en smule for mange farver.. Du har næsten alle regnbuens farver med..
Og så måtte baggrunden med skyerne godt være mere skarpe.. De er en smule slørret at se på desværre.



Undskyld sidebemærkningen. Men man kan undre sig over at nogle hopper på de konkurrencer når man læser betingelserne.

Jeg synes også din side er blevet bedre nu og baggrunden er jeg enig med Alexander i, skal være mere tydelig.



t