Praktikplads Web-integrator Aalborg

Tags:    praktikplads web-integrator aalborg net c#

Hej udviklere

Jeg står i den situation at jeg i forbindelse med min uddannelse Web-integrator skal i ulønnet praktik i en måneds tid. På skolen udvikler vi i ASP.NET og C#, hvor for det meste har lavet websites, men jeg har også beskæftiget mig med applikationer. Efter uddannelsen er planen jeg skal læse videre til Datamatiker, og derefter software udvikler.

Jeg vil derfor høre om nogle af jer har forslag til hvor jeg evt. kunne søge. Jeg har selvfølgelig prøvet de forskellige job sites, så det var om i kendte til nogen.



3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Der er meget få stillingsopslag hvor de leder efter en ufaglært uden større erfaring i en måned.

Måske du skulle kridte skoene, og ud til de mindre web-virksomheder i nærområdet og høre om de kunne bruge en hjælpende hånd gratis en månedes tid - og se det som en go chance for at måske at ende med et lille bi-job til dine kommende uddannelser, SU'en er ikke så fed at leve af alene.

Vh



Hej Morten.

Jeg driver MusicUpdates.dk som faktisk søger ulønnede/frivillige medarbejdere.

- Ja, også programmører!

Vi har kontor i Aalborg.

Muligvis kunne det være noget for dig, at blive udvikler på vores site? Du må meget gerne maile mig på mail@sunemadsen.dk.

Sune Madsen,
MusicUpdates.dk



@Jokke Jensen
Jeg er klar over virksomhederne ikke lige frem skilter med de søger ulønnede praktikanter, derfor søger jeg også uopfordret til virksomheder der kunne tænkes at have sådan nogle. Jeg ville så høre om der var nogle forslag herinde til hvem jeg kunne søge hos, og om i evt kendte nogen.
Men jeg vil da tage imod dit råd og få kridtet skoene ;)


@Sune Madsen
Jeg ser desværre helst det er en mere professionel virksomhed som evt. udvikler sites til andre eller lign. Jeg har heller ikke det store efaring inden for php, som jeg kan se jeres side er lavet i.





t