HTTP

Tags:    sms gateway

<< < 123 > >>
Jeg skal bruge HTTP protokol til at sende SMS Gateway. Jeg har bruge at vide hvordan dette gøres, altså teknikken bagved det.

Tak



29 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det forstår jeg ikke. Vil du lave en HTTP proxy? Til hvad? Hvad mener du med "om man stadigvæk kan lave det samme request og response messages"? Den sætning giver ikke mening for mig.



Jeg skal bruge HTTP protocol, til at send sms'er via SMS gateway, og så vil jeg spørge om det er client-server metode vil være det samme, selvom man implementere SMS gateway til HTTP



men hvad er formålet med at du selv roder med HTTP-formatet i stedet for at bruge et eksisterende HTTP-bibliotek?



jeg gav deg et par linker i starten av tråden - så du på dem? Her er min Ruby-kode for å sende en request til en SMS Gateway over HTTP. Her er tilsvarende i Python. Som du ser er det ikke mye jobb - man trenger ikke kunne så mye om HTTP, alle programmeringsspråk har god støtte for protokollen.



hej Jesper
jeg skal sende SMS til gateway over http-protokollen, men er lidt i tvivl om hvordan skal request message se ud, er det bare
Get:
Host:
User-agent
osv.



Jeg har skrevet følgende :

HTTP Request Message:
GET/ index.html HTTP/1.1
Host: www.waschsalon/Berlin.de
Connection: close
User-agent: Google Chorme
Accept-language: German


HTTP Response Message

HTTP/1.1 200 OK
Date: Wed, 06 Aug 2011 16:43:50 GMT
Server:
Last-modified: Wed, 06 May 2011 10:45:10 GMT
Content-Length: 110
Content-Type: text/html

<html>
<head>
<Title> SMS waschsalon <title>
<body>
<p> your wash is finished in 10 minutes </p>
< /body>
<html>




Det giver bare ikke mening det du skriver.



Hvordan vil du ellers skrive det? hvis det er HTTP protocol



Jeg kan ikke gennemskue hvad det er du vil. Hvorfor skriver du indholdet af et HTTP request og response i din tidligere post? Hvad er formålet med det?



<< < 123 > >>
t