Feedback på webservice

Tags:    webdesign

Jeg har bygget denne TV pakke side, og vil meget gerne have lidt feedback på den.

Der er et issue som jeg gerne vl have løst. Siden reloader (men skulle gerne huske hvilke kategorier der er åbne via en COOKIE), og det ser ikke så pænt ud. Har i forslag til hvordan jeg nemmest løser dette, f.eks via en AJAX løsning?



4 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg ville nu bestemt lave det med noget AJAX. Jeg har bare lige testet det hurtigt i IE, hvor jeg bliver ret irriteret af at se siden reloade (meget tydeligt) når jeg markerer en checkbox. Derefter er kategorien i øvrigt lukket, så jeg må åbne den igen hvis jeg vil vælge flere kanaler. Derudover er jeg enig med Nikolaj i at det kunne være cool med noget sortering. jQuery Tablesorter plugin'et er ret cool til den slags, hvis man vil gøre det clientside :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Hvorfor ikke en session i stedet for cookie, det kan vist ikke betale sig at lave en ajax løsning til dette - kan det? - Jeg mener, den loader jo hurtigt nok og ingen problemer. Gem hvilke der er foldet ud i din session, og så lad den afgøre hvad der skal foldes ud.



Hej alle sammen, og tak for jeres svar. Jeg har ændret i siden, men arbejder stadigvæk på en ajax baseret load ad adata. Det vil jeg dog oprette et selvstændigt spm. til.

Der bliver bygget en tablesorter ind!



Indlæg senest redigeret d. 06.07.2011 20:31 af Bruger #16650
kan du ikke gøre sådan man kan sortere efter

Signal
Oprettelse
Kortafgift
Pris / Mnd.
Mindstepris



t