Nyt design - Feedback ønskes

Tags:    hjemmeside design webdesign

Hej Allesammen,

Så fik jeg lavet et nyt design til min konkurrence side.

Hvad synes i om det nye design?

Både ris og ros er velkommende :)

Med venlig hilsen
Asker




Indlæg senest redigeret d. 01.06.2011 14:15 af Bruger #16502
Friskt og fint design. Men du bør ta en titt på siden i Chrome - der er et par småfeil:

* Det kommer en blå strek under "Klik her for å gå til konkurrence oversigten"
* Det er mellomrom mellom den første (Firside, Rapporter fejl..) og den andre (Elekronik, Rejser..) menyen

Dessuten bør du ha en bakgrunnsfarge på footer/disclamer - den er umulig å lese.

Til slutt: Innledningsteksten på de ulike kategoriene (Elekronik, Rejser..) er ikke behagelig å lese. Anbefaler justify og større linjeavstand/høyde. Teksten kan med fordel deles opp i flere paragrafer.



Jeg får denne i IE8:

Application ErrorAn error occurred in the application and your page could not be served. Please try again in a few moments.

If you are the application owner, check your logs for details.



Bruger du samme site / server til udvikling og produktion?



Jeg får denne i IE8:

Application ErrorAn error occurred in the application and your page could not be served. Please try again in a few moments.

If you are the application owner, check your logs for details.



Bruger du samme site / server til udvikling og produktion?


Det skulle være ordnet nu. Skulle lige rette noget hurtigt.
Opdaterede uden at se om det virkede.

Nej det gør jeg ikke normalt.

Med venlig hilsen
Asker



Indlæg senest redigeret d. 01.06.2011 15:10 af Bruger #16502
Det vil være oplagt at tjekke din side i Chrome, da jeg oplever nogle små 'ikke kritiske, men irriterende' fejl. Bl.a. din syntes godt om til facebook i toppen, lapper lidt ind over din e andre ikoner. Desuden Syntes jeg ikke at dit 'logo' er super kønt, men dette er nok mere en smagssag :)



Friskt og fint design. Men du bør ta en titt på siden i Chrome - der er et par småfeil:

* Det kommer en blå strek under "Klik her for å gå til konkurrence oversigten"
* Det er mellomrom mellom den første (Firside, Rapporter fejl..) og den andre (Elekronik, Rejser..) menyen

Dessuten bør du ha en bakgrunnsfarge på footer/disclamer - den er umulig å lese.

Til slutt: Innledningsteksten på de ulike kategoriene (Elekronik, Rejser..) er ikke behagelig å lese. Anbefaler justify og større linjeavstand/høyde. Teksten kan med fordel deles opp i flere paragrafer.


Mange tak for dit feedback. Jeg vil lige kikke på siden for fejl med Chrome. Med hensyn til teksterne skal jeg have skjult dem lidt så se man ikke ser det hele da man ofte ikke alligevel gider at læse det.
Men vi javascript virker ikke lige for øjeblikket.

Med venlig hilsen
Asker



Rigtig flot design (langt bedre end de første), men dog synes jeg at du skal skaffe dig en anden baggrund, da den er meget grumset eller noget i den stil..

Ellers rigtig flot side :)



Rigtig flot design (langt bedre end de første), men dog synes jeg at du skal skaffe dig en anden baggrund, da den er meget grumset eller noget i den stil..

Ellers rigtig flot side :)


Ja baggrunden er en lille smule grumset. Skal have forstørret billedet en anesele. Så det ikke virker så pixeleret. Mange tak for rosen :)

Med venlig hilsen
Asker



Hej Allesammen,

Så fik jeg lavet et nyt design til min konkurrence side.

Hvad synes i om det nye design?

Både ris og ros er velkommende :)

Med venlig hilsen
Asker


Pænt og livligt site! - Desværre er der stor risiko for at du drukner i mængden af andre "konkurence-oversigt" sites...hvad gør dit site anderledes end andre?

Men ellers syntes jeg det ser rigtig fornuftigt ud....



Hej Allesammen,

Så fik jeg lavet et nyt design til min konkurrence side.

Hvad synes i om det nye design?

Både ris og ros er velkommende :)

Med venlig hilsen
Asker


Pænt og livligt site! - Desværre er der stor risiko for at du drukner i mængden af andre "konkurence-oversigt" sites...hvad gør dit site anderledes end andre?

Men ellers syntes jeg det ser rigtig fornuftigt ud....


Mange tak for de fine ord. Hvis man kigger ind til benet er der kun 1
konkurrent, som har mange sider.

Vinderhimlen skiller sig ud fra denne konkurrent ved at kun at have gratis konkurrencer. Ikke noget med konkurrencer hvor man skal betale et gebyr. Det er simpelthen et krav for alle konkurrencer på vinderhimlen at det skal være gratis at deltage. Vinderhimlen skiller sig ud ved at have bedømmelser. Så det er brugeren der selv bestemmer hvilke konkurrencer der er gode og omvendt. Samtidig ligger sitet meget vægt på det skal være brugervenligt. Så man hurtigt og nemt kan finde en konkurrence man kan lide.

Med venlig hilsen
Asker



t