Bedømme nyt design

Tags:    webdesign

Hej udviklere,

så har vi fået lavet nyt hjemmeside til Designature og vi ville i den forbindelse gerne have lidt feedback fra alle jer :-)

Siden kan ses på www.designature.dk.

Siden er bygget op som et tema til Wordpress med nogle plugins jeg har skrevet til at styre indholdet rundt omkring på siden.

Hvis I finder fejl eller muligheder for forbedringer vil vi meget gerne høre fra jer så vi kan rette det eller tage eventuelle forslag op til overvejelse.

Ris og ros modtages gerne :)

På forhånd mange tak...



Hej Simon :)

Det er et flot design. Der er ikke for meget "POW" hvis du forstår mig. Bliver der for meget af dette "POW" bliver det uoverskueligt og så gider man ikke siden.

Det er simpelt, men alligevelle meget flot og moderne efter min smag.

Lige en anden ting. Hedder det ikke Fulde navn og ikke Fuldt navn? Under Kontakt os.

Der er også lige "Jeg ønsker at i kontakter mig telefonisk". Lyder bedre med "Jeg ønsker at i kontakter mig via telefon" :)

Alt i alt flot design og meget overskueligt.



Hej Simon,

Fin side I har fået lavet.

Dog mangler jeg noget mere information om jer. Hvad kan I? Hvorfor skal jeg vælge jer i stedet for de mange andre der tilbyder det samme.

Jeg syntes også, der mangler noget liv på siden, kunne den store blå boks ikke stå og vise screenshoots af jeres referencer? (en simpel jQuery rotater).

Til sidst har jeg også et lille "issue" med at I bruger samme effekt på Kontakt os, under Hvad så nu? teksten, som I bruger som "Selected"-effekt i hovedmenuen.




Indlæg senest redigeret d. 18.06.2011 22:08 af Bruger #16666
Hej, jeg syntes det er et fint design, men billedet på forsiden, kan du ikke få det til at skifte 'automatisk' med noget Jquery f.eks. med nogle andre billeder, der fortæller noget andet om din side. Du ved sådan et slags slideshow :) - Det er selvfølgelig en smagssag, men det gør at din side føles mere levende når man kommer ind på den, frem for så statisk, som jeg føler det nu :)



Hej,

mange tak for feedback ind til videre. Jeg har ændret lidt på Kontakt siden så der står "fulde navn" i stedet for "fuldt navn" nu og så står der "Jeg vil gerne kontaktes telefonisk" i stedet for det vi havde før.

I nævner også forsiden - det er faktisk meningen at den skal rotere, må nok bare indrømme at vi ikke har fået lavet de andre slidere færdige endnu. Jeg har skrevet et plugin der tillader os at tilføje billeder til slideren i administrationspanelet - når der er mere end ét billede i slideren bliver den automatisk aktiveret.

Morten: Du skriver at vi skal have noget mere info om hvad vi kan. Dette regner vi med at få formidlet via de billeder på forsiden når vi får de andre på. "Om os" siden er lavet for at folk kan læse om os "personligt" og ved hvad vores individuelle kompetencer er (kun lige et hurtigt overblik). De gange jeg har været med til at kigge efter webudviklere, er "Referencer" altid det første jeg kigger efter. Det er ligemeget hvad man kan på papiret - det handler for det meste om hvad man kan i virkeligheden :-)

Så snakker du (Morten) også om et "issue" med at vi bruger samme effekt på knappen på forsiden - kan du uddybe dette? Jeg ser det ikke som et problem, da vi bruger det til at skabe fokus på netop denne knap.. Altså gøre folk opmærksomme på at der rent faktisk er noget man kan trykke på ;-)

Endnu en gang tak for hvad vi har modtaget ind til videre - keep it coming :P



Hej Simon,

Jeg er fuldstændig enig med dig i at referencelisten er vigtig. Derfor syntes jeg også, at den skal ud på forsiden i f.eks. i en banner-rotater, så bugeren ikke skal gøre noget aktivt, for at finde den.

Som du selv skriver er effekten på "Kontak os" med til at gøre opmærksom på det er en knap (et link). Men når jeg første gang kommer ind på siden, har forside-linket i hovedemenuen samme effekt, da jeg nu står på forsiden (index siden), kan det link da umuligt være lige så vigtigt som "Kontakt os"?

Jeg forstår ikke hvorfor samme effekt skal betyder to ting. (et link og et valgt link).

Kunne en understregning af det valgt link i hovedemenuen ikke være en løsning - ligesom I bruger i rollover effekten?

En anden lille ting. Hvad med et link til Om os siden i teksten Hvem er vi?. Det er vel der I vil have brugerne hen når han har læst teksten. Brugerne har allerede fokus på det område af skærmen, derfor kunne et link være en god ting - usablilty-mæssigt.




Indlæg senest redigeret d. 19.06.2011 10:48 af Bruger #16666
Hej Simon,

Jeg er fuldstændig enig med dig i at referencelisten er vigtig. Derfor syntes jeg også, at den skal ud på forsiden i f.eks. i en banner-rotater, så bugeren ikke skal gøre noget aktivt, for at finde den.

Som du selv skriver er effekten på "Kontak os" med til at gøre opmærksom på det er en knap (et link). Men når jeg første gang kommer ind på siden, har forside-linket i hovedemenuen samme effekt, da jeg nu står på forsiden (index siden), kan det link da umuligt være lige så vigtigt som "Kontakt os"?

Jeg forstår ikke hvorfor samme effekt skal betyder to ting. (et link og et valgt link).

Kunne en understregning af det valgt link i hovedemenuen ikke være en løsning - ligesom I bruger i rollover effekten?

En anden lille ting. Hvad med et link til Om os siden i teksten Hvem er vi?. Det er vel der I vil have brugerne hen når han har læst teksten. Brugerne har allerede fokus på det område af skærmen, derfor kunne et link være en god ting - usablilty-mæssigt.


Det har du fuldstændigt ret i - den måde har vi ikke set på det :) Jeg noterer det lige, og så får vi lige kigget på hvad vi gør ved de links så det giver lidt mere mening ;)



t