Kan ikke fange ny værdi i variabel (jQuery)

Tags:    jquery slider variabel rotate click

I følgende script forsøger at opdatere variablen activeElm så hver gang man klikker på den loader det nødvendige element og forsætter rotationen i scriptet fra hvor man er. Lige nu starter den forfra ved første frame hver gang man klikker på et element.

JQUERY:
Fold kodeboks ind/udJScript kode 


HTML:
Fold kodeboks ind/udHTML kode 



Håber der er nogen der kan se en løsning på problemet.

Undskylder ligeledes den muligvis rodede kode er meget ny i jQuery.



4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Kenneth,

Prøv lige at ændre activeElm +=1; til activeElm ++; i rotate funktionen. Så burde det rulle. :)





Hej Kenneth,

Din variable "activeElm" under click functionen, virker fint, den retunere attributen rel.

Desværre kan jeg ikke få din rotate function til at virke, så jeg tror at fejlen ligge gemt der, men er ikke helt sikker.

Har du et link til en side hvor rotate-functionen kører?









Hej Kenneth,

Din variable "activeElm" under click functionen, virker fint, den retunere attributen rel.

Desværre kan jeg ikke få din rotate function til at virke, så jeg tror at fejlen ligge gemt der, men er ikke helt sikker.

Har du et link til en side hvor rotate-functionen kører?



Et link skal ikke være problemet :D

Slider link

For mit vedkommende virker selve rotate delen ganske udemærket, men til gengæld skaber click delen rod i det hele.
Selve slideren starter forfra når systemet har vist det slide man klikkede på og der ønsker jeg at det skal forsætte fra det element man klikkede på.



Perfekt nu virker det. Hader de små fejl :P



t