Ændre a title design

Tags:    html webdesign javascript

Heej alle

Jeg har leget lidt med hjemmesider og jeg så på en hjemmeside at personen har lavet om på title='' i et link, altså har ændret det der popper frem.
Koden:
Fold kodeboks ind/udHTML kode 

Er der nogen der kan forklare hvordan man kan lave om på title='' ?



8 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du kan lave din egen tooltip boks, med JQuery og CSS

TipTip JQuery plugin

TipTip er bare et ud af mange plugins, som du kan implementere på din hjemmeside. Prøv evt, at søge på google for flere 'tooltips', eller kast dig ud i JQuery og lav dit eget :)



Jeg forstår ikke helt problemet - Du kan bare skrive inde mellem citationstegnene i dit HTML:
Fold kodeboks ind/udHTML kode 




Indlæg senest redigeret d. 05.07.2011 15:09 af Bruger #14645
Som du kan se på dette billed, så når man holder over linket med en title='' inden i, så er den hvis, det er den jeg gerne vil have lavet om, altså så den fx er aflang, eller sådan :)



Jeg tror ikke du kan ændre på selve den hvide boks som på billedet siger "Oversigt over brugere på Udvikleren.dk". Det er vidst browseren som bestemmer hvordan den bliver vist. Hvis du har set en der så meget anderledes ud er mit gæt, at det lavet med noget CSS og/eller JavaScript.



Indlæg senest redigeret d. 05.07.2011 16:18 af Bruger #14645
Jaah okaay. :)



Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med at lave det du mangler. Men hvis du kan fortælle i mere detaljer, eller henvise til et eksempel, om hvad du ønsker kan det være nogen andre herinde kan hjælpe dig. Men alt hvad vi har at gå efter lige nu: er at det skal være anderledes, f.eks. aflang, hvilket ikke er meget.

EDIT:
Jeg tog vidst fejl du kan godt ændre på den:
http://www.daniweb.com/web-development/web-design/html-and-css/threads/198968




Indlæg senest redigeret d. 05.07.2011 16:19 af Bruger #14645
Mange tak :)

Der var jeg for hurtig, det virker ikke :(



Indlæg senest redigeret d. 05.07.2011 16:00 af Bruger #16662
Mange tak Martin :)



t