Artikel godkendelse

Tags:    udvikleren.dk

Kære udviklere!

Ved nogle af jer hvor lang tid der går før en artikel er godkendt? Skal den opnå en vis point-tal for at være godkendt? For jeg har set adskillige artikler med meget mindre point-tal end min har.

Link til min artikel: MySQL Query funktioner til brugersystemer

Den har et point-tal på +13, og alligevel er den ikke godkendt. Den har været oppe og runde +16 cirka.

Jeg vil gerne vide det, da jeg er meget ivrig efter at vide om den bliver godkendt, og jeg syntes at jeg har ventet ret lang tid.

Artiklen blev indsendt pr. dato: 13.07.2011
Artiklens kommentar-antal: 9

M.V.H.
Daniele Buttigli



Hej Daniele,

Som det er lige nu skal en artikel have 20 plus stemmer for at blive godkendt. Hastigheden bestemmes af folks lyst til at stemme på den - andre artikler er røget igennem inden for et par døgn :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Hej Kasper.

Det vil sige, at selvom at man ikke har +20, så kan den godt blive godkendt, bare der er kommet nogle stemmer inden for et døgn - eller hvordan mener du? :)



Din artikel skal have over 20 points. I det øjeblik den gør det, så bliver den automatisk godkendt. Sådan vil jeg tro det skal forstås :)



Der var bare noget med hastigheden - forstod det ikke helt :)
Men så håber jeg bare på at folk gider godkende den :D



Ja præcis, Martin :). Min pointen var at det er forskelligt hvor stor folks lyst til at stemme på en artikel er og derfor vil det også variere hvor lange tid det tager før den bliver afvist/godkendt.

Mvh.

Kasper (TSW)



Okay Kasper, tak for hjælpen :).
Nu er den lige gået -3 ned, så nu må jeg bare håbe at nogle gider godkende den.



t