Søgning i artikler

Tags:    udvikleren.dk

Halløj,

Jeg sad lige og ville søge i nogle artikler her på Udvikleren, og klikkede mig ind under "Artikler" og søgte derefter på et ord i søgefeltet. Uanset hvad jeg søger på, giver det mig bare en hvid/gul ASP.net fejl.

Er jeg uheldig, eller er der noget galt? :)
Så fandt jeg også lige en anden ting som jeg ikke havde set før jeg oprettede denne tråd. Når jeg vil taste et tag ind i tekstfeltet, så har den en autocomplete. Men hvis jeg vil have et af de forslag som der kommer frem, så skal jeg vælge med piletaster/enter. Hvis jeg bruger musen, så fjerner den bare fokus fra tekstfeltet. :)

Med venlig hilsen
Pelle Ravn



Søgning er nede ja.
Har ikke auto-udførelse her, er det ikke noget din browser har husket :=) ?



Hej Pelle,

>Jeg sad lige og ville søge i nogle artikler her på Udvikleren, og klikkede mig ind under "Artikler" og søgte derefter på et ord i søgefeltet. Uanset hvad jeg søger på, giver det mig bare en hvid/gul ASP.net fejl.

Det skulle gerne være fixet nu :). Det skal dog lige siges at søgningen ikke finder ting i artiklerne på nuværende tidspunkt.

>Så fandt jeg også lige en anden ting som jeg ikke havde set før jeg oprettede denne tråd. Når jeg vil taste et tag ind i tekstfeltet, så har den en autocomplete. Men hvis jeg vil have et af de forslag som der kommer frem, så skal jeg vælge med piletaster/enter. Hvis jeg bruger musen, så fjerner den bare fokus fra tekstfeltet.

Den var lige lidt mere tricky, men jeg tror jeg har fundet en løsning der fungerer, i hvert fald når jeg tester det her i IE og FF. Lad mig høre om det også virker hos dig :)

Benni,

>Søgning er nede ja.

Nej det var den nu ikke, det var blot en lille ting på artikel siden der gjorde at man ikke blev sendt videre til resultatsiden når man startede søgningen der fra :)

>Har ikke auto-udførelse her, er det ikke noget din browser har husket :=) ?

Der skulle gerne være tag proposals på tag input feltet når du fx opretter en ny tråd - det har ikke noget med din browser at gøre :)


Mvh.

Kasper (TSW)



ok, så er det da spøjst jeg ikke har i chrome ..



Jeg testede lige i Chrome, der virker det også ganske udmærket.



hæhæ gør det også her idag :p gjorde det 100% ikke sidste dag, da jeg netop undrede mig over at denne oplagte funktion ikke var der :D
Nå men slut med flueknepperiet og videre til lidt større problemer i livet :=)



t