Programmør søges til spændende social Site

Tags:    programmering opslag webdesign

Kunne du være interesseret i at arbejde på et nyt og spændende projekt?
Har du kompentencer i .NET, C++, Java eller et helt fjerde sprog?

Jeg søger en programmør, som er stabil, kreativ og som har stor erfaring med det pågældende programmeringssprog.

Projektet kan ikke uddybes i særlig stor grad, da jeg ikke ønsker at dele ideen med alle og enhver, men jeg kan sige, at det er et social site, der vil være tilgængelig i Danmark og Sverige. Det vil være en hel ny måde at kommunikere og dele ting i livet på. Kort sagt, et spændende projekt, som kan udfordre dig som programmør.

Jeg forlanger naturligvis ikke, at du arbejder gratis, men betaling må aftales nærmere. Der er også mulighed for at få del i eventuelle indtægter fra det færdige program. Programmet vil ramme en stor målgruppe, men primært unge i alderen 13 - 25 År . Jeg mangler bare dig til at realisere min idé.

Jeg beskæftiger mig normalt med reklame/markedsføring, så min tekniske viden er begrænset. Derfor bliver det et samarbejde hvor jeg står for reklame/markedsføring, hvor du derimod vil programmere. Innovation og nye tiltag/ideer til sitet bliver vi fælles om, så du får også mulighed for at sætte dit personlige præg på programmet.

Vækker dette interesse, så kontakt mig på mail : g-shock@live.dk
Dette er helt uforpligtende, og jeg vil svare på eventuelle spørgsmål efter min bedste formåen. Jeg lytter gerne til eventuelle ændringer til projektet eller generelle gode råd.
Jeg ser frem til at høre fra dig.
På forhånd mange tak for din tid.




2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Mail sendt :)



t