Idé: Mails ved nye tråde i favorit tags

Tags:    udvikleren.dk

Hey folkens,

En ide jeg spekulerede på da jeg oprindeligt lavede denne version af sitet, var muligheden for at få en mail når der kom nye tråde i et eller flere af ens favorit tags. Det skal naturligvis være 100% valgfrit og opt-in, og min tanke er at det skal være muligt at vælge præcis hvilke af sine favorit tags man gerne vil modtage mails om. Grunden til det er naturligvis at det vil gøre det lettere at følge med i de tags som betyder allermest for en, uden at man skal nærstudere forsiden hvis man ikke kommer her mange gange om dagen. Derudover vil det naturligvis have en stor fordel for dem der søger hjælp, da det potentielt set vil kunne give hurtigere svar.

Det her er naturligvis et oplæg til debat for alle, men jeg vil især godt høre fra dem af jer som hjælper andre meget: Kunne det være interessant og ville I benytte jer af det? Lad mig høre hvad I synes :)



Mvh.

Kasper (TSW)



Ja, jeg havde sådan set tænkt mig at skrive et program en dag, for at kunne overvåge netop dette, så hvis du gad lave en email løsning ville det være en noget nemmere løsning - synes det virker fjollet, at den mangler.. Så vidt jeg husker kunne man i det mindste bruge RSS da jeg i tidernes morgen joinede.. er vist også slut (men rss er jo også næsten dødt) :=)



Indlæg senest redigeret d. 13.09.2011 20:29 af Bruger #10576
Klart en god ide. Så overser man heller ikke lige en tråd, hvor man måske kan hjælpe.



super ide, er dog mere til RSS end mail, syndes min mailbox har nok at se til.



Der er allerede RSS feeds på tag niveau. Bare klik jer ind på selve tagget og tryk på det lille RSS ikon, enten for artikler eller for forumtråde :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Nej tak til mails...!

Desktop gadget? Måske..



Jeg synes det er en god ide med mails. Dog vil jeg gerne have den option kun at få én mail om dagen med alle de tråde der er nye eller har fået nye indlæg inden for de tags jeg interesserer mig for. Altså en opsummerende mail.
Der er mange tags på sitet, så jeg vil mene det er vigtigt at der bliver kræset lidt for selve det at opsætte hvilke tags man vil abonnere på. Ellers kan det nemt blive uoverskueligt.



Der er allerede RSS feeds på tag niveau. Bare klik jer ind på selve tagget og tryk på det lille RSS ikon, enten for artikler eller for forumtråde :)


var nu mere intra i et RSS til http://www.udvikleren.dk/Popups/SubscribedThreads.aspx
så man kunne se når der var nyt i en tråd :)



Jeg vil gerne have en mail, ved nye spørgsmål inden for de kategorier jeg interesserer mig for.



t