PHP programmør og web designer søges til nyt og spændende koncept

Tags:    php cms javascript html

Vi søger en PHP programmør / web-designer med forstand på PHP, HTML (HTML5), CSS, JQuery, JavaScript samt web framework og CMS.

Vi søger en programmør der kan hjælpe os med at færdigudvikle vores idé - et nyt og unikt koncept. Du skal med andre ord puste liv i vores idé, og du skal derfor være kreativ og dygtig til at programmere samt designe websider.

Selve idéen er naturligvis fortrolig, men i hovedtræk skal vi have lavet en hjemmeside, hvorfra man kan købe vores produkt. Produktet er en slags bog, hvor vi har fortrykt en masse spørgsmål, som brugeren skal besvare. Det er vigtigt, at siderne er fleksible, og at det hele ser pænt ud lige meget hvor meget brugerne vælger at skrive eller lægge ind af billeder. Billederne skal kunne indsættes efter eget valg og design. Derudover skal der udvikles andre helt specielle funktioner, som gør siden unik.

Siden vil være under konstant udvikling og der er mange muligheder for videreudvikling, hvorfor vi søger en person der er interesseret i at indgå et partnerskab med gode indtjeningsmuligheder. Vi har som sagt udviklet et nyt koncept og har hertil også helt styr på forretningsplan, økonomien, markedsføring, salgskanaler osv. osv

Skriv endelig hvis du er interesseret, såkan vi evt. aftale et møde hvor du kan høre nærmere om idéen. Vi er placeret i København.



3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Den der med "partnerskab med gode indtjeningsmuligheder" finder i ikke en god programmør på.

Hvis ikke i tror så meget på jeres idé, at i vil give en fast løn eller en fast pris efter tilbud, hvorfor skulle en 'god programmør' så investere sin tid i projektet?





Det er da herligt at se så mange idérige mennesker. :)

Du skal være velkommen til at sende mig en mail på michael.ch.larsen@gmail.com. Men for at se om det er en opgave der kan løftes, er jeg nødt til at vide mere om det hele projektet.



Det er da herligt at se så mange idérige mennesker. :)

Du skal være velkommen til at sende mig en mail på michael.ch.larsen@gmail.com. Men for at se om det er en opgave der kan løftes, er jeg nødt til at vide mere om det hele projektet.


Jeg synes tit jeg oplever, at folk ikke tør at fortælle folk om deres ide før man har sagt ja til at deltage eller har skrevet under på noget. Folk er blevet rimelig paranoide nu til dags.



t