Feedback ønskes på Webhotelviser.dk!

Tags:    webdesign design feedback

<< < 12 > >>
Hej Allesammen,

Jeg har lige netop lagt den sidste hånd på mit seneste projekt:

www.webhotelviser.dk - Find dit webhotel

Jeg kunne derfor godt tænke mig hvad i synes om selve webhotel søgemaskinen, samt WHOIS funktionen og domæne prissammenligningen.

Hvordan synes i om måden man kan sammenligne webhotellerne?

Jeg tager imod alt feedback lige fra ris til ros :)

De bedste hilsner,
Asker



Hejsa Asker

Designet er nogenlunde simpelt hvilket jeg godt kan lide, men der er lidt mange forskellige farver til min smag der alle er lidt for forskellige som irriterer mig lidt.
Noget af det første jeg prøvede af var sortering på pris for 1. år og det virker slet slet ikke på min så den viser dem bare i random rækkefølge, og dette gør den også fra start. Ved ikke om det er meningen, men jeg ville mene den burde vise dem i sorteret rækkefølge med billigste/dyreste i rækkefølge.
Derudover så blev jeg ved første øjekast lidt forvirret af "Ubegrænset" og UBEGRÆNSET.
Ellers fin lille side der er simpel og overskuelig :)



Tusind tak for dit feedback :)

Hejsa Asker

Designet er nogenlunde simpelt hvilket jeg godt kan lide, men der er lidt mange forskellige farver til min smag der alle er lidt for forskellige som irriterer mig lidt.


Ja skal måske få skåret lidt ned på farverne.


Noget af det første jeg prøvede af var sortering på pris for 1. år og det virker slet slet ikke på min så den viser dem bare i random rækkefølge, og dette gør den også fra start. Ved ikke om det er meningen, men jeg ville mene den burde vise dem i sorteret rækkefølge med billigste/dyreste i rækkefølge.


Det skulle meget gerne virke og sortere rigtigt. Har testet det i Chrome og Firefox. Hvilken browser bruger du?

Derudover så blev jeg ved første øjekast lidt forvirret af "Ubegrænset" og UBEGRÆNSET.
Ellers fin lille side der er simpel og overskuelig :)


Ja udbyderne har det ofte med at reklamere med "Ubegrænset trafik". Hvilket vil sige at ens website har ubegrænset trafik lige ind til udbyderne synes det er nok pga. trafikken påvirker andre webhotellers drift eller synes det er misbrug. Dvs. det er sådan ikke rigtigt ubegrænset, men med en såkaldt "Fairuse" grænse.

UBEGRÆNSET TRAFIK - Er trafikken UBEGRÆNSET :)

De bedste hilsner,
Asker






Hej Asker.

Egentlig en fin side, men hold da op hvor er der altså ALT for meget grammatisk fejl sprog.
Du skal virkelig få læst dine tekster igennem.

Jeg synes det virke irriterende og derfor fuldstændig utroværdigt.



Hej Asker.

Egentlig en fin side, men hold da op hvor er der altså ALT for meget grammatisk fejl sprog.
Du skal virkelig få læst dine tekster igennem.

Jeg synes det virke irriterende og derfor fuldstændig utroværdigt.


Hej Daniel,

Mange tak for dit feedback :)
Hvor oplever du grammatiske fejl?

Med venlig hilsen,
Asker



Jeg oplever det især på siderne om de forskellige hosting virksomheder, men generelt over det hele.

Der er et sted med de har gode mange guides. (du skulle nok skrive mange gode guides)



Jeg oplever det især på siderne om de forskellige hosting virksomheder, men generelt over det hele.

Der er et sted med de har gode mange guides. (du skulle nok skrive mange gode guides)


Må hellere få læst dem igennem. De er også skrevet på det forkerte side af døgnet :)

Med venlig hilsen,
Asker



Ang. sammenligning:

Når man trykker ind på siden er tekstfeltet præudfyldt med http://www.

Når det nu kun er domæner der tjekkes op imod, er det forkert både at have http:// samt www



Ang. sammenligning:

Når man trykker ind på siden er tekstfeltet præudfyldt med http://www.

Når det nu kun er domæner der tjekkes op imod, er det forkert både at have http:// samt www


Det er da taget højde for :)

Det faktisk kun selve domæne navnet og TLD der bliver lavet en WHOIS søgning på.

Med venlig hilsen,
Asker



Pointen er også at det ikke giver mening at tekstfeltet er præudfyldt med http://www.





Tusind tak for dit feedback :)

Hejsa Asker

Designet er nogenlunde simpelt hvilket jeg godt kan lide, men der er lidt mange forskellige farver til min smag der alle er lidt for forskellige som irriterer mig lidt.


Ja skal måske få skåret lidt ned på farverne.


Noget af det første jeg prøvede af var sortering på pris for 1. år og det virker slet slet ikke på min så den viser dem bare i random rækkefølge, og dette gør den også fra start. Ved ikke om det er meningen, men jeg ville mene den burde vise dem i sorteret rækkefølge med billigste/dyreste i rækkefølge.


Det skulle meget gerne virke og sortere rigtigt. Har testet det i Chrome og Firefox. Hvilken browser bruger du?

Derudover så blev jeg ved første øjekast lidt forvirret af "Ubegrænset" og UBEGRÆNSET.
Ellers fin lille side der er simpel og overskuelig :)


Ja udbyderne har det ofte med at reklamere med "Ubegrænset trafik". Hvilket vil sige at ens website har ubegrænset trafik lige ind til udbyderne synes det er nok pga. trafikken påvirker andre webhotellers drift eller synes det er misbrug. Dvs. det er sådan ikke rigtigt ubegrænset, men med en såkaldt "Fairuse" grænse.

UBEGRÆNSET TRAFIK - Er trafikken UBEGRÆNSET :)

De bedste hilsner,
Asker

Det er på en IE8 da jeg ikke kan udholde IE9, der er bare for mange ting der pludselig holder op med at virke uden at man forstår hvorfor så den er fjernet igen. Ved mig skete der bare ingenting når jeg fik siden vist kom de i tilfældig rækkefølge prismæssigt og på både min arbejdsmaskine og min private gør den det samme.
Jeg får vist dette:

Web10 Basis+ 687.0
Web10 Basis 234.0
Unoeuro Sølv 360.0
Unoeuro Guld 566.0
Dog på min private maskine sorter den korrekt når jeg forsøger at sortere på prisen. Men da dette oftest er prisen der er vigtig ville jeg i første omgang sortere på denne.

Med hensyn til trafikken ville jeg overveje et andet term til dem med ubegrænset "trafik" som fx Fairuse, og så måske en meget simpel eller nem tegn/tekstforklaring. Det kunne gøres ved mouseover på den række hvor det står så man kan forstå hvad dette betyder.
P.S. Din checkbox ved hjemmesideprogram går ind over teksten i den gule knap ude til venstre :)



<< < 12 > >>
t