Udvikler du iPhone/Android/Mac apps?

Tags:    xcode android mac programering app

Hej alle udviklere, nu er jeg ENDELIG blevet nogenlunde færdig med min nye hjemmeside.
Den er eksklusiv til udvikling af apps - og det ville være en fryd hvis i ville være med til at give den en varm velkomst på markedet! I kan logge in på forummet via jeres Facebook.

Jeg vil sætte stor pris på hvis i gad og gå ind et emne i forummet, hvis i nu tilfældigvis har et problem med udvikling af apps, så jeg kan teste om det hele spiller.

www.applikationen.dk (udvikleren.dk vil nok sætte stor pris på hvis hjemmesiden bliver åbnet i en ny fane ;-)
MVH.

Halfdan Valentin Harring.



4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
User
Bruger #55 @ 26.12.11 19:28
Hej Halfdan
Udmærket idé var lige inde og svare på et spørgsmål.
Et forslag til forbedring er tekst boksen man skriver posts i, der mangler noget så man kan skrive kode så det bliver fint formateret (ligesom man kan her).



Jeg vil ikke kommentere på designet eller noget da jeg ikke er den store grafiker, men jeg synes nu at i skulle kalde det for et forum, i stedet for "Diskussions Bordet."

Men i forhold til designet synes jeg godt at der kunne være lidt farve på. Der er lidt for meget gråt overalt.



Hej Kaspar.

Tak :-)
Jeg er opmærksom på dette, men da jeg ikke har kompetencerne for at bygge et forum selv - eller modificere det fuldstændigt efter hvad jeg vil have det må jeg nøjes med dette indtil videre. Planen er dog at forummet skal have en overhaling/skiftes ud snarest muligt :-)



Hej Halfdan

Fint initiativ, og håber at du får siden ordentlig i gang. Vil dog sige at jeg syntes designet er alt for 'hvidt/lyst'. Du skal overveje nogle kontrast farver, så hjemmeside bliver mere levende at se på.

Held og Lykke



t