Hjælp til tswwebcoder

Tags:    programmer

Hej

Jeg har sidde og kigge en del på http://www.tswwebcoder.com/ og overvejr at købe det men det er sådan at hvis min computer lige en dag stå af kan jeg så bruge eller ligne programme igen så jeg ikke skal ud og købe ny eller ligne ?

håber du kan hjælp mig eller spørger hvis der er mere du vil vide omkring det :)



Det er sådan at jeg har kigge på om jeg skulle købe det Tswwebcoder. så komme jeg i tænke omkring at hvis min computer en dag vil find på at stå af altså bare ikke kan start op igen og jeg køber ny computer :) skal jeg så købe program igen?



Tror du får en registrerings nøgle, med email eller noget i den stil, som du skal bruge for at aktivere den fulde version af programmet.

Herefter kan du i tilfælde af at du skal have det på en anden computer, formentlig bare downloade programmet, og benytte samme registrerings nøgle igen.

Har dog ikke selv købt eller prøvet programmet, men mon ikke Kasper er den helt rigtige til at svare på dette spørgsmål, da det er hans 'kunstværk' :P



jeg har skrevet og snakke med kasper :) og det virker nu :D



Hejsa,

Jesper har kontaktet mig pr. mail, hvor vi har ordnet det hele. For en god ordens skyld vil jeg dog lige understrege herinde også, at man selvfølgelig ikke skal købe en ny licens blot fordi man skifter computer.

Mvh.

Kasper (TSW)



Kasper Jeg er utrolig glad for at du kan hjælp på den måde som du har gøre og jeg er glad for du svar hurtig på email :) omkring mit problem :)



t