hjælp til photoshop cs5

Tags:    grafik

Hej er der en der kan hjælpe mig mangler noget info om hvordan man laver rum i photoshop cs5 noget i stil med det her her eller sådan noget her http://nikolajpetersen.dk/ex3.jpg jeg har kigget mange steder og kan ikke finde noget om det håber der en der gider at hjælpe på forhånd mange tak :)



4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvorfor bruger man tusinder af kroner på photoshop cs5, hvis man ikke vil sætte sig ind i det? :-)

Man kan ikke finde tutorials til alt, så du skal sætte dig ind i grundlæggende photoshop og jeg vil råde dig til, at lave det i vector-grafik så du derefter kan skalerede det i CS5 uden kvalitetstab.



Det er ikke noget man "bare lige" laver.

Det kræver en masse øvelse, så mit bedste råd er at du skal kigge på en masse photoshop tutorial sites og øve dig, derefter prøve dig frem til du får et ønsket resultat!



nej det ved jeg godt men synes ikke jeg kan finde nogle tutorial sider om hvordan man får vægene ind eller laver møblerne har kigget på rigtig mange nu




Som de andre siger, så er det et krævende projekt i photoshop.

Men helt fra bunden vil jeg sige at for fundamentet, altså væggene, så lav nogle firkantede bokse og sæt dem på full transform (Ctrl+T) for at transformere dem til trapetzformer så de ligner de vægge du har vist. :)



t