XML parser Android

Tags:    xml java android

Hej alle

Jeg har nu prøvet i RIGTIG lang tid at lave en app på min computer, hvor den får info fra en side hvor der er XML.

Jeg har prøvet at læse om det og skrive direkte af fra en fra youtube, det virker stadig ikke. Når jeg starter programmet, så kommer der et pop up op hvor der står den måtte "Force Stop".

Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig :)

Fold kodeboks ind/udXML kode 

Håber at der er nogen der kan hjælpe mig :)



4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du skriver ikke hvilken metode du prøver at bruge.
Du skriver ikke hvad den XML kode du har vedhæftet er.
Du skriver ikke hvilket link videoen på YouTube har.

Alt i alt har vi ikke særligt mange chancer for at hjælpe dig. Kom med nogle flere oplysninger, så kan det være vi kan hjælpe dig.



Undskyld :)
Jeg har prøvet den samme metode som på youtube klippet.

Hvad XML koden er? Hvad mener du?

Youtube klippet er: http://www.youtube.com/watch?v=dWV4Z4nHkS8



Du har indsat en kodeboks med XML kode, hvis du ikke ved hvad XML kode er, bør du læse op på det før du kaster dig ud i en så forholdsvist krævende tutorial som du linker til.

Har du noget debugging på din kode? I så fald hvad udskriver den? Kan vi evt. få lov at se din kode, det ville formentlig hjælpe en del.



Jamen jeg tænkte på hvordan man kunne lave det på en nemmere måde. Altså som sagt, på min Android vil jeg gerne have det til at hente det fra XML'en og lave det til overskrifterne. Når man så klikker på overskriften, så kommer man ind og læser teksten til overskriften.

Hvordan kan man nemmest lave dette? :)



t