WW2 3D Game Model

Tags:    3d grafik feedback

<< < 12 > >>
Hejsa drenge og piger,

ved ikke om det er det rigtige forum men jeg ville lige vise, hvad jeg har gaar og pusler med for tiden. Ja, jeg kan ogsaa andet end blot at programmere. Jeg har lavet ham ud fra en masse referencer og fotos som jeg har fundet paa nettet. Har lavet 3D model samt tilhoerende tekstur fra bunden. Haaber I kan lide det. Modtager gerne ris/ros.

WW2 German Soldier - 3D Game Model



Nice, godt lavet :)



Ser satme godt ud Søren, thumbs up!



Hitler ville være stolt.
Fingrene er lidt spidse men de er måske hans våben ?



Haha Scootergrisen!

Ser rigtig godt ud!

-Men, er jeg den eneste der synes at det ligner at hans "taske" hænger mere lige på modellen helt til højre, i forhold til de andre?



Mange tak skal I ha for di paene ord :)

Scootergrisen: Du har ret i at fingrene ser lidt spidse ud, det maa jeg hellere lave lidt om paa :)

Daniel Poulsen: Mener du de tre sammenhaengene patron laeder tasker han har omkring livet?




Den han har hængende på højre skulder :)



Ah, den groenne cylinder formet beholder (gas maske beholder). Jeg tror bare det er vinklen der "snyder" lidt :)



Super fin model! Synes dog at der mangler noget bump mapping på den...

Går ud fra at det er lavet i dit eget 3D værktøj?



Tja, når man kigger lidt efter ser det nu meget rigtigt ud alligevel!

Men, ja, ellers en super model, det er imnponerende! :)



Jeg havde taenkt paa at give ham noget bump mapping, men jeg ved bare ikke hvor det skulle vaere. Jeg kunne selvfoelgeligt give ham en koellede uniform via bumpmap eller tydeligere folder i toejet. Men er bare bange for at det bliver tydeligt og for statisk naar han bliver animeret. Men stoevlerne kunne nok godt traenge til en bumpmap, samt baeltespaende og patron tasker. Jeg burde nok ogsaa give gasmaske beholderen noget bumpmapping. Tjoh du har nok ganske ret, den traenger nok til en grundig gang bumpmapping :) Desvaerre er mit eget 3D vaerktoej ikke helt faerdigt endnu. Men den skal helt sikkert i sving saa snart den er faerdig :)



<< < 12 > >>
t