Joomla templates

Tags:    joomla templates cms system

Ville meget gerne have hjælp til at vide hvordan man laver sig eget template i joomla?


Mh. Kristoffer Randrup



9 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Christoffer.

Sådan helt basic, så prøv evt. at tage et kig på et eksisterende designs kode. Det var den måde jeg lærte det på.

Hvis du evt. kan smide mig din mail, så vil jeg da gerne maile min kode som jeg har brugt til et design.



Tror der er tale om at lave et helt uden eksisterende. Jeg kan desværre ikke hjælpe på dette område, jeg er mere til WP.



Jeg vil anbefale dig at se nærmere på dette link: http://docs.joomla.org/Creating_a_basic_Joomla!_template



Lave et sådan så man bare kan installere det, eller installere et eksisterende og så lave det om så det bliver dit eget?



Jeg har designet i html - css. WP vil også være fint





Hvis jeg vil lave mit template i wordpress, istedet hvor kan jeg så få hjælp henne?



Indlæg senest redigeret d. 22.01.2012 23:10 af Bruger #16926
Nogen der har links til nogen danske eller engelske guides til at opsætte en joomla eller wordpress template. Designet er lavet i html og css vil bare gerne have det til wordpress eller joomla



Omformulere lige mit spørgsmål, jeg har et design har jeg lavet i HTML og CSS er der nogen der kan hjælpe med hvordan jeg får det til Wordpress?



Hej Kristoffer.
Hvis du anvender det link som Tommy har smidt, ja så er det faktisk meget simpelt.
Følg guiden hele vejen igennem.



t