Hvad synes i om denne video?

Tags:    webdesign

Hej alle

Hvad synes i om stilen og står budskabet klart i denne video om hjemmeside design ?

På forhånd tak for hjælpen






Hej Frederik,

Vidoeen er fin. Men lyden er ********** dårlig desværre.
Budskabet er klart, men hvordan kommer man så ud af det abonnement? :)

Med venlig hilsen,
Asker



Indlæg senest redigeret d. 16.02.2012 10:02 af Bruger #16502
Efter 12 måneder kan man frit sige det op. Ja den er underlig nok blevet skrattet efter jeg uploaded den. Nogen der har forstand på det om lyden kan blive dårlig under komprimering? Bruger et system som youtube, bare hvor man har videon på sit eget site.



Jeg synes, at videoen er ok. Som virksomhedsejer der skulle bruge jer til, at skabe og vedligeholde min hjemmeside, ville jeg gerne have noget information om ejerskabet af hjemmesiden.

Hvad sker der hvis bkweb lukker ned, er alt så væk for mig og min virksomhed, eller har i deponeret siderne et sted hvor de kan findes igen?


*edit*, jeg har lige tjekket jeres referencesider. Ligger siderne på et eksternt webhotel eller hos jer?



Indlæg senest redigeret d. 16.02.2012 10:18 af Bruger #9814
De ligger hos os, vi har flere servere. Hvis der skulle ske noget med os, vil siden selvfølgelig blive lagt online andetsteds.

Du meget velkommen til at skrive eller ringe til os, så kan vi forklare mere og send flere nye referencer.



Lyden er fin her, super video, klart budskab.

Godt arbejde! (y)



Tusind tak:D



Personligt synes jeg videoen er fed, kan godt lide tegnestilen.
Dog er stemmen ikke særlig god, personen som har indtalt det hele, virker lidt monoton og måske tænker på hvad han skal have at spise i stedet for at lave sit arbejde..



t