Reklamer til facebooksider

Tags:    generelt reklame

Hej :)

Jeg er ejer af et par facebooksider, og søger derfor nogle affliatevirksomheder til reklamer. jeg er lige nu partner med Buzz a media og GoViral.

Kender i nogen andre, som er gode?

På forhånd tak for hjælpen :)



6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg har lige nu, de to største med: 13k og 14k fans :)


Jacob, Nu er jeg meget på facebook, og én ting jeg forstår er at du vil tjene penge, men en anden ting er at du gør det meget forkert, folk gider ikke alt det l*** der bliver spammet med på facebook, det eneste du får ud af det er et par håndøre, og nok snart et par lukkede facebook sider pga spam.

Facebook kan bruges som en genial marketing vej, det skal bare gøres rigtigt.

Du kunne evt lave en blog, og skrive om noget dine facebook sider handler om, således lokker du dine fans ind på din side, fordi er emnet virker spændende for dem ( ellers ville de ikke syntes om din side )

Lad os antage at du har en side ved navn "Jeg elsker kage" , Så nytter det ikke noget at du smider en video fra buzzamedia med titlen "Se den nye ford fiesta" ind på siden, da du vil meget mindre ud af din side. men hvis du nu tværtimod linkede et link med feks "Lær at lave en god chokolade kage" så ville du få MEGET mere ud af siden.

Håber det hjalp lidt, selvom det ikke var det du ville vide :)

Men du kan prøve: Euroads, de er supergode.



Hvor mange sider har du, og hvor mange fans har de? Er int. i at købe :)



Følger lige med her :)



Jeg har lige nu, de to største med: 13k og 14k fans :)



Hvad skal du have for dine to grupper?



Jeg har lige nu, de to største med: 13k og 14k fans :)


Jacob, Nu er jeg meget på facebook, og én ting jeg forstår er at du vil tjene penge, men en anden ting er at du gør det meget forkert, folk gider ikke alt det l*** der bliver spammet med på facebook, det eneste du får ud af det er et par håndøre, og nok snart et par lukkede facebook sider pga spam.

Facebook kan bruges som en genial marketing vej, det skal bare gøres rigtigt.

Du kunne evt lave en blog, og skrive om noget dine facebook sider handler om, således lokker du dine fans ind på din side, fordi er emnet virker spændende for dem ( ellers ville de ikke syntes om din side )

Lad os antage at du har en side ved navn "Jeg elsker kage" , Så nytter det ikke noget at du smider en video fra buzzamedia med titlen "Se den nye ford fiesta" ind på siden, da du vil meget mindre ud af din side. men hvis du nu tværtimod linkede et link med feks "Lær at lave en god chokolade kage" så ville du få MEGET mere ud af siden.

Håber det hjalp lidt, selvom det ikke var det du ville vide :)

Men du kan prøve: Euroads, de er supergode.

Tak for dit konstruktive indlæg.. :)

Du har helt ret, og har også set, hvor mange der kan unlike, hvis man ikke sørger for at poste sine reklamer med en vis relevanthed i forhold til siden.

Så prøver at gøre det så relevant som muligt - det er bl.a. også derfor jeg spørg om der andre en lige disse to sider, så jeg havde flere muligheder.

Har snakket med facebook-crewet et par gange, de har endnu ikke lukket nogen af siderne :D hehe, så dem har jeg styr på :P

Jeg vil tage et kig på euroads, men har de video-reklamer?

Lige en sidste ting - har også haft sider, hvor det var voks, som var i fokus. Der kunne man tjene mange penge på reklamer, fordi man ramte lige målgruppen. Det er dog sværer ved disse "forsjov" sider :)




t