Gratis Computer Science Uddannelses Videoer

Tags:    video gratis computer-science programmeringssprog

Hej allesammen, så vil jeg gerne annoncerer til alle interesserede udviklere, som gerne vil udvide deres horisont, eller bare til begynderen der gerne vil lære om faget Computer Science, der er nu gratis læring på udacity.com.

udacity.com er en Computer Science uddannelses site, hvor du kan tilmelde dig gratis video kurser, hvor du bliver undervist af professorer fra stanford university. Lige nu er der to kurser, en hvor du skal lære at programmerer, og hvor målet er at lave en søgemaskine i denne sammenhæng emd Python. Den anden er et kursus, hvor du lærer om hvordan du bygger din egen selvkørende bil, ved principper fra AI. Nogle husker sikkert Artificial Intelligence Kurset der kunne tilmeldes i efteråret. Det er de selvsamme undervisere, der har startet dette udannelsessite, for alle slags udviklere. Der vil løbende komme flere kurser op, som du kan tilmelde dig, så har du lyst til at udvide din allerede eksisterende horisont med nogle nye udfordinger, eller ønsker du bare at lære om computer science i sin enkelthed, kan varmt anbefale udacity.com.

Håber at i ikke tager denne post som en reklame, men mere som en reference til at lære om computer science :)



Indlæg senest redigeret d. 05.03.2012 23:02 af Bruger #4487
Kan stærkt anbefale denne side! :)

Men, måske en anelse sent, når man tænker på at Unit 3 lige er startet?



ja, men de starter løbende kurser, f.eks. kan du allerede tilmelde dig nogle nye kurser, og de kurser der udbydes nu, udbydes igen til april :)

Det var hvertfald hvad de skrev på deres hjemmeside :P



Indlæg senest redigeret d. 06.03.2012 11:14 af Bruger #4487
Ja, har jeg set nu, det var mig der lige var for hurtigt ude ;)

Følger du så begge kurser, eller bare det ene? :)




har ikke tid til begge, og da jeg ikke har gennemgået det der AI kursus sidste gang, tænkte jeg at jeg måske skulle vente med at tage det med selvkørende biler :P



t