HTML5 ekspert søges til video undervisnings-opgave

Tags:    html5 opgave job freelance


Hej alle!

Så er jeg igen på banen med en ny ”video producerings opgave” til sitet NemProgrammering.dk ( Lav din egen hjemmeside gratis )

Kort om sitet:

Vi udbyder gratis undervisnings videoer omkring web udvikling og programmering til alle der har lyst til at lære. Formålet med siden er at få den udbygget så meget som muligt, og derfor går alle reklameindtægter til nye videoer – Vi arbejder derfor i en god sags tjeneste og er derfor også på et stramt budget. Siden har omkring 7000 unikke besøgende om måneden. Da vi ikke selv har tid til at lave alle videoer hyre vi nu folk til at lave dem for os!

Vi leder specifikt efter en der kan lave videoer om:

HTML5

Om videoerne som du skal lave:

• 10 stk.
• 6-10 minutter pr stk.
• Handle om de nyeste og mest basale emner inden for HTML5 (du er med til at bestemme emner)
• De skal helst være færdige inden for 1 til 1½ måned

Der forventes af dig:

• Du har meget erfaring med HTML5
• Du er god til at forklare på video
• Du er omhyggeligt og struktureret
• Du har en praktisk tilgang
• Du er minimum 20 år.

Du får:

• 850 kr inkl. moms. i betaling for alle 10 videoer
• Link til din egen hjemmeside lagt op sammen med hver video
• Mulighed for at nævne dig selv og dit firma i den første video.
• Mulighed for at blive set og hørt af flere tusind hjemmeside-interesseret personer månedligt.

Skriv til mig hvis du vil vide mere om hvad jeg tænker videoerne skal indeholde.

Er det noget for dig? Så skriv her eller kontakt mig via en privat besked.


Når du kontakter os så skriv gerne lidt om dig selv: Alder, uddannelse, arbejde, referencer osv.

Håber du vil være med til at støtte vores site og samtidig få lidt reklame samt tjene lidt penge på det.

Mvh.
Thomas I, Admin
Nemprogrammering.dk




Der er ansøgningsfrist senest Søndag den 25.


Opgaven er nu blevet besat... jeg lukker...



Indlæg senest redigeret d. 27.03.2012 21:12 af Bruger #16529
t