Feedback ønskes på nyt site

Tags:    hjemmeside webdesign design

<< < 12 > >>
Hej Allesammen,

Kunne godt tænke mig at få noget feedback på design og opsætning af Konkurrencerher, hvor man blandt andet kan vinde en bil.

Hvad synes om i konkurrencerher.dk?

Hvad kan gøres bedre?

Tar i mod både ris og ros : )

Med venlig hilsen,
Asker



Indlæg senest redigeret d. 27.03.2012 17:45 af Bruger #16502
12 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Inden du lavede siden spurgte du så dig selv "Er der et behov for den her siden eller er der ligesom rigeligt af det samme i forvejen ?" ?

For hvis der er noget jeg ikke har brug for mere af på nettet så er det konkurrencer om dit og dat fra folk der lover mere end de kan holde. Og bare vil have ens email, navn og adresse CPR nummer, penislængde, kontonummer, pinkode, osv.

Den første konkurrencer jeg ser er en bil. Der er et billede af en Lamborghini. Seriøst hvor dum tror du jeg er. Selvfølgelig kan jeg ikke vinde den bil på din hjemmeside. Ellers vil jeg utrolig gerne se billeder af vinderen. Men jeg gætter på de billeder aldrig kommer.

Jeg tror min kommentar høre til i ris afdelingen.



Indlæg senest redigeret d. 27.03.2012 18:08 af Bruger #13010
Det er utroligt godt lave omkring at du går nede af så kommer der flere og flere :) det er utroligt godt lavet :D

Jeg synes godt at de 7 menu side over til højre kunne godt være en anden farve fordi 2 blå ved siden af hinanden virker så lidt Ja ved ikke lige hvordan man skal forklare det men prøve lave det "hvid" og så en sort skift :)


Ellers synes jeg det er utroligt godt lavet da :D den virker meget nem til at finde rundt i :D

Jeg tror min kommentar høre til i ris afdelingen. da jeg personligt ikke mener det er dårligt ment omkring det med menu :)



Indlæg senest redigeret d. 27.03.2012 18:12 af Bruger #17136
@scootergrisen - Tak for dit feedback :)

Ved godt der er mange af sådanne sider i forvejen og konkurrencen er hård.

Det er afhængigt hvilke informationer det kræves for at deltage i en konkurrence online. Brand konkurrencer, kræver oftest ikke mere en en e-mail for at deltage. Survey konkurrencer skal man smide hele tøjet. Konkurrencer er marketing og derfor skal man oplyse alle mulige ting og svare på spørgsmål. Konkurrencer bruges ofte til at lave TM leads (Tele Marketing). Så virksomheder kan ringe en forbruger op med et godt tilbud.

Selve billedet af en Lamborghini var det bedste stock billede jeg kunne finde. Tror bestemt ikke de besøgende er dumme. Der er nogle online konkurrencer, hvor du har chancen for at vinde en bil, til en værdi af omkring 100K. Det er ikke mig der afholder disse online konkurrencer, men store danske online reklame bureauer. Ville blive overrasket, hvis de snyder deres deltagere, det er jo bedrageri. Nogle laver en vinder side, med tidligere vindere for at være mere troværdige. Skal spørge om jeg kunne få nogle billeder af tidligere vindere.



Mit første indtryk da jeg gik ind på siden var, at den hverken virker professionel, troværdig og heller ikke særlig "moderne" (det visuelle design).

Alt for meget "dims" og grimme pangfarver. Jeg ville ikke opholde mig særlig længe på din side.

Desuden, som scootergrisen siger, så findes der RIGTIG mange af den slags sider.. Og derfor må man som iværksætter tænke over, hvorfor folk skulle bruge sin side, i stedet for nogle andres. Man skal være unik.

Dit navn.. Det er sigende, men det virker ikke helt professionelt og gennemtænkt.



Jeg bryder mig på ingen måde om sitet.

1. Man kan ikke få lov til at se din "footer" jo mindre at man forbliver i bunden af sitet i pænt lang tid. Der burde være begrænsning på hvor mange konkurrencer der fremkommer på forsiden.

2. For mange kasser, så dit site ser forvirrende ud

3. Alt for meget "reklame"-look. Slet ikke troværdigt



Jeg vil godt advare ALLE om at deltage i konkurrencer fra EuroAds. De er de største svindlere der findes og inden man har set sig om, så er man tilmeldt løbende abb. der trækker penge fra dit dankort (hvis man har været så dum at opgive kortinfo).

Og hvorfor kommer mit antivirus med dette når jeg går ind på din side?

http://i43.tinypic.com/ehacsk.jpg (*edit* det kan være en såkaldt falsk positiv som mit antivirus kommer med *edit*)


Nedenstående er et uddrag fra betingelserne på en af konkurrencerne:

Fold kodeboks ind/udKode 




Indlæg senest redigeret d. 27.03.2012 18:39 af Bruger #9814
Mit første indtryk da jeg gik ind på siden var, at den hverken virker professionel, troværdig og heller ikke særlig "moderne" (det visuelle design).

Alt for meget "dims" og grimme pangfarver. Jeg ville ikke opholde mig særlig længe på din side.

Desuden, som scootergrisen siger, så findes der RIGTIG mange af den slags sider.. Og derfor må man som iværksætter tænke over, hvorfor folk skulle bruge sin side, i stedet for nogle andres. Man skal være unik.

Dit navn.. Det er sigende, men det virker ikke helt professionelt og gennemtænkt.


Tja, hvordan kan jeg så forbedre den, hvis den er så slem :P

Der er mange domæner optaget med ordet konkurrencer, konkurrence etc. og det var det bedste ledige. Hvis du har en idé til et mere "professionelt" navn, er du velkommen til at komme med et.

Jeg bryder mig på ingen måde om sitet.

1. Man kan ikke få lov til at se din "footer" jo mindre at man forbliver i bunden af sitet i pænt lang tid. Der burde være begrænsning på hvor mange konkurrencer der fremkommer på forsiden.

Har ikke kunne placere den et andet sted medmindre den var fixed til bunden af browser vinduet, det ville nok se grimt ud.


2. For mange kasser, så dit site ser forvirrende ud

De har i det mindste runde hjørner, har prøvet at fjerne alle gestalter overhovedet muligt.

3. Alt for meget "reklame"-look. Slet ikke troværdigt

Det er jo en konkurrenceside :)

Jeg vil godt advare ALLE om at deltage i konkurrencer fra EuroAds. De er de største svindlere der findes og inden man har set sig om, så er man tilmeldt løbende abb. der trækker penge fra dit dankort (hvis man har været så dum at opgive kortinfo).

Man skal selvfølgelig sørge for at læse betingelserne grundigt, specielt survey konkurrencer. Derfor har jeg også lavet en kategori med konkurrencer, fra kendte, brands, såsom Krak. Da man oftest kun skal tilmelde sig ét nyhedsbrev.

Og hvorfor kommer mit antivirus med dette når jeg går ind på din side?

http://i43.tinypic.com/ehacsk.jpg (*edit* det kan være en såkaldt falsk positiv som mit antivirus kommer med *edit*)


Bruger Avast. Fuldt opdateret. Ingen advarsel. Hi-stats er online statistik, ligesom google analytics, så det er nok en falsk positiv.




Indlæg senest redigeret d. 27.03.2012 18:52 af Bruger #16502
@Asker
Hvis din footer skal være tydelig (hvilket jeg vil råde dig til!) så lav noget pagination over dine konkurrencer. Fed idé med sitet, bortset fra at det er set mange gange før, og det er ikke idéen jeg kritiserer. Jeg kommer kun med kritik over selve sitet.

Jeg håber at du forstår.



@Asker
Hvis din footer skal være tydelig (hvilket jeg vil råde dig til!) så lav noget pagination over dine konkurrencer. Fed idé med sitet, bortset fra at det er set mange gange før, og det er ikke idéen jeg kritiserer. Jeg kommer kun med kritik over selve sitet.

Jeg håber at du forstår.


Ved udmærket godt at idéen er set MANGE gange før. Det er såsom ikke den jeg ønsker feedback på, men selve sitet, ligesom du giver :)

Der er pagination der bliver kaldt med et ajax call. Kan godt se problematikken med footeren. Men vil ikke ændre dette, synes det er mere brugervenligt med at den opdatere selv. Det giver heller ikke nogen mening at gå til side 5.



Jeg var inde og kigge på konkurrence om flybilletter.
Af en eller anden grund skal man vælge nyhedsbreve fra under betingelser.

Der står at at der sendes daglige og ugentlige nyhedsbreve fra diverse firmaer. Hvis man prøve og vælge dem fra med clickboxene så kommer de bare igen når man går ind og læser betingelserne igen. Altså man kan åbenbaret ikke vælge dem fra.

Og seriøst hvem fanden gider få 4 DAGLIGE nyhedsbreve fra diverse firmaer bare for at deltage i 1 konkurrence. Din indboks bliver jo vold spammet.

Så var jeg ind og kigge på "tidligere vindere" så ståd der bare "Liv Norge" eller "Bjarne Danmark". Det virker da slet ikke troværdigt.
En hver idiot kan jo på stå at Bjarne fra danmark vandt.

Jeg forstår godt folk der vil tjene penge men jeg forstå ikke du gider bruge din tid på at lave en hjemmeside som skal lokke folk til at udlevere deres oplysninger og blive vold spammet i det indbakke og få nogen til at tilmelde sig noget de ikke har lyst til fordi de ikke læste det med småt.

Du kan vende den om og sige hvad hvis det var din mor eller mormor ?
Forstil dig din mor sidder der på nettet og ikke helt er så god til computer også står der vind en bil også skriver hun sin email fordi det står jo på skærmen også kommer der alt muligt lort i hendes indbakke og hun kom også til at indtaste sit telefon nummer fordi det stod der jo at hun skulle også får hun opkald fra diverse aggresive marketingstelefonopringsningsansatte om at hun skal købe alt muligt og det gør hun så men hun troede kun det var 1 ting men nej nej der kommer en ny ting hver måned og de tager ikke telefonen når hun ringer for at opsige abbnonenmenter og hver måned ryger der penge fra din mors konto og hun er ikke så god til det med netbank så hun har svært ved at se hvornår der bliver hævet...

Kan du se hvor jeg vil hen ?
Hvorfor fanden gider man bruge sin tid på sådan noget lort der gør folks liv dårligere ?



<< < 12 > >>
t