Skærm bliver sort

Tags:    sort pc screen

Hej udviklere, har et rimeligt irreterende problem.

For et par dage siden begyndte min pc at få en sort skærm når jeg besøgte

wwww.developers.facebook.com og sågar andre få sider, hvad kan det skyldes :-)?



8 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Okay, så vi er vel efterhånden nået frem til at det ikke har noget at gøre med et eneste af de tags du har sat på tråden ;). Har du prøvet at re-installere Chrome?

Mvh.

Kasper (TSW)



Hele din skærm bliver sort, når du besøger en specifik URL? Det ville nok bekymre mig en del, tror jeg :P. Har du virus/malware scannet den?

Mvh.

Kasper (TSW)



Hele din skærm bliver sort, når du besøger en specifik URL? Det ville nok bekymre mig en del, tror jeg :P. Har du virus/malware scannet den?


Nej kun browser vinduet, google chrome.

Har scannet den 100% igennem :)



Nej kun browser vinduet, google chrome.


Ja det tænkte jeg nok - det har næppe noget med din skærm at gøre. Har du prøvet i en anden browser?



Mvh.

Kasper (TSW)



Nej kun browser vinduet, google chrome.


Ja det tænkte jeg nok - det har næppe noget med din skærm at gøre. Har du prøvet i en anden browser?



Virker i firefox og iexplore :) bare ikke i chrome



Er det det her billede du fik ?
http://scootergrisen.dk/htmlgrisen/billeder/billed0014.png

For noget tid siden viste Chrome det på en af mine sider fordi jeg brugte et eller andet ny HTML 5 kode som åbenbart fuckede Chrome op så den overhovedet ikke ville vise siden.

Jeg mener at det var noget med <audio> <video> men er ikke sikker.

Anyway prøv og brug den seneste stabile version af Chrome og se om problemet går væk. Det kan jo være det kun sker i Chrome beta/canaray/dev eller hvad det hedder eller en ældre version af chrome hvis du ikke bruger en ny.

Hvad udgave og version af Chrome bruger du ?

Jeg har lige prøvet mine 2 chrome udgaver og der virker http://developers.facebook.com/ fint.



Indlæg senest redigeret d. 05.04.2012 20:00 af Bruger #13010
Jeg har haft lignende problem, men der var det i både Firefox og Chrome.

Det virker meget mærkeligt, men jeg går ikke udfra at det er browsernes skyld, men derimod hjemmesiden. Så jeg vil nok også sige at scootergrisen har ret, måske noget med noget kode der gør det.

Den side du linker til, virker også på min, i alle browserer.



Prøvede at reinstallere chrome og nu virker det fint, men når jeg er på facebook "fryser" siden nogen gange & bliver nød til at lukke fanen.

Bruger Chrome.



t