Problemer med forum i php.

Tags:    php forum

Hej.

Jeg er igang med mit eksamensprojekt i informationsteknologi.

Projektet går ud på at udvikle en hjemmeside, hvilket jeg har gjort.

Min hjemmeside ser således ud indtil videre: http://euctester.dk/mikkelsen

Mit problem er forummet. Man kan godt registrer sig, og den connecter til databasen. Men når man logger ind, så gør den det rigtigt, dog når man så trykker videre går den bare tilbage til at man skal logge ind igen.

Hvad har jeg gjort forkert, for hvis jeg gør det over en localhost virker det fint.

Håber i kan hjælpe.

vh. Jacob



6 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Bruger du sessions?



Ja.



Måske vi kunne få lov at kigge på din kode, måske det kan hjælpe os med at forstå hvad du gør :)



Dette er min kode til login:

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Dette er min kode til forummet:[/b

Fold kodeboks ind/udPHP kode 




Mangler du ikke session_start() kommandoan øverst i dine scripts

Anyway sidder i toget nu, men tager et kig på koden senere, måske nogle andre er dig behjælpelige i mellem tiden.



Indlæg senest redigeret d. 19.04.2012 16:36 af Bruger #4487
Okay, Jeg har på en eller anden måde formået at fixe det at logge ind. Nu er der så bare et andet problem, den siger at når jeg vil oprette et emne inde i en kategori, så findes kategorien ikke som jeg vil oprette emnet i. Samt den siger når jeg vil sende en PM til en bruger at brugeren ikke findes?

Og igen det virker fint ved en localhost.

Har nu lige kørt en test om den kan finde mine tabeller i min database. Hvilket den kan. Der er et eller andet galt med min fil hvor den opretter et topic. Da den ikke kan se categorien i databasen.

Min kode i topic:

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Har virkelig brug for hjælp.



Indlæg senest redigeret d. 21.04.2012 22:39 af Bruger #17172
t