Dygtig PHP/Javascript programmør søges!

Tags:    php javascript programmoer soeger

<< < 12 > >>
Hej!

Vi er et team der står med en brandgod idé og mangler en programmør, der kunne tænke sig at være en del af vores projekt.

Du skal have godt styr på PHP og Javascript som minimum. Din opgave vil være at programmere idéen. Du vil komme til at arbejde i samarbejde med mig, da jeg som multimediedesigner står for den visuelle del.

Derudover vil det være lækkert hvis du bor i Syd Danmark/i nærheden af Esbjerg, så vi nemmere kan mødes (Dog ikke et krav)

Idéen er at du bliver en del af projektet og får en god andel i idéen - projektet er altså "ulønnet". Vi er sikre på at idéen kan lykkes og det kunne helt sikkert gå hen og blive stort!

Du vil selvfølgelig få mere information, når vi har hørt lidt fra din side.

Kontakt (gerne på Skype, da det er nemmest):
Mail: hans@granddesigns.dk
Tlf.: (+45) 31 48 31 04
Skype-navn: hansbondenielsen

Vh
Hans & Kim



16 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jakob: Jeg kan ikke prale af at have min daglige gang herinde, men jeg kigger da forbi en gang i mellem. Jeg har derfor heller ikke en holdning til, hvad udvikleren.dk står for, men må sige, at jeg synes det virker en kende arrogant at byde folk med lønnede opgaver velkomne, mens folk der søger partnere skal holde sig væk med beskeden om, at det er et community, hvor man hjælper hinanden med programmering.
Jeg kan ikke finde, og det kan trådstarteren tilsyneladende heller ikke, regler eller opfordringer til, hvilke tråde der må oprettes, og derfor er jeg enig med dig i, at en debat om emnet er velkommen og at der efterfølgende, afhængig af udfaldet, bør skiltes mere med communityets holdninger.
Det var også på den baggrund, at jeg gav kritikken lidt kritik, for det synes jeg ikke var fair over for trådstarteren, at folk går rundt og skumler i hjørnerne for derefter at eksplodere over næste indlæg "af den slags".



Du har ret, jeg skrev overilet, men af frustration - partnere bør vel bydes velkommen på samme måde. Men da vi har tråde som denne flere gange om ugen snart, med nye "banebrydende" projekter, bør vi måske oprette et separat forum til jobopslag. Debatten må i gang, så vi må nok lige vente på Kasper.



Indlæg senest redigeret d. 09.05.2012 09:25 af Bruger #11328
Jeg ved ikke om jeg har ret, men det er da en interessant debat :-) Ja, lad os se hvad der sker



Hej Nicklas

Jeg undskylder på forhånd hvis denne besked kommer til at virke fornærmende - det er virkeligt ikke meningen.

Hvor er det jeg er fornærmende i mine svar?

Jeg er på udkig efter en programmør ikke forslag til hvordan jeg kan forbedre min ansøgning. Hvis I ikke bryder jer om det, foreslår jeg at I får jer et gevaldigt grin og klikker videre :)



Det var et fint svar Daniel, men jeg tror vi vælger en anden..



Daniel> Der er flere der har skrevet allerede - overrasket?



Indlæg senest redigeret d. 08.05.2012 23:16 af Bruger #17209
<< < 12 > >>
t