ddos sikret hosting

Tags:    ddos sikkerhed hosting

Hej Alle!

Jeg har købt mig en VPS til at hoste webside, mysql server ,mail mm
men jeg bliver konstant angrebet af ddos er der ikke nogle der kender et hosting firma der er rigtig godt sikret mod den slags da jeg helst ikke ønsker at have en server der konstant er offline.

Jeg tror angrebet er mellem 15 og 20gbps men det er ret svært at sige da det jo ikke rigtig kan ses på trafik forbruget eftersom serveren får timeout.

PÅ forhånd tak!



9 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Cloud hosting, en server der automatisk skalere ift. trafik. Det er dog ikke billigt da det koster dig mere jo mere trafik der er.

Du kan få servere hos amazon eller prøve microsofts azure. Jeg ved du kan få lov til at prøve amazon gratis her. Dog med en række forbehold.



Cloudflare laver sådan noget ddos-beskyttelse og mere til. Jeg har dog ingen erfaring med dem så jeg ved ikke hvor godt det fungerer

https://www.cloudflare.com/overview



@Jonas

Free-plan user er et no-go. Jeg har kun dårlige erfaringer som free-plan user, og kender ingen med gode erfaringer derunder.



http://www.w3.org/Security/faq/wwwsf6.html

Fortæller i korte træk, at du ikke rigtigt kan gøre noget for at sikre imod DDoS angreb. Det bedste man kan gøre er, at sikre sig, at man ikke selv har noget software installeret til at udføre disse angreb. Dette kræver naturligvis at alle i verden gør dette, hvilket er urealistisk lige nu.

Du kan altså ikke selv gøre noget for at modvirke disse angreb, hvilket også tydeligt ses når store virksomheders hjemmesider eller services bliver bragt totalt i knæ af et DDoS angreb :-)



Tror Amazon er rimelig sikret mod sådan noget..



Altså jeg ved der er en del host inden for Gameserver verden der har ret god sikkerhed mod ddos angreb så der må være noget man kan gøre og så vidt jeg husker er det noget hosten opsætter i deres firewall.



Indlæg senest redigeret d. 24.06.2012 14:32 af Bruger #16751
Må jeg spørge hvor du har din VPS nu? Har du rettet henvendelse til deres support for at få yderligere detaljer om angrebene?



nu har jeg selv været udsat for et ddos på et projekt jeg stod for, der er ikke meget at gøre..

serveren var hosted på en 1gigabit linje, og angrebet fyldte hele linjen op sådan at det var umuligt for andre at komme ind..



Nu er gameservere jo nok heller ikke verdens største ofre for DDOS.

Hvis du vil have noget professionelt software bliver det ikke ret billigt. Men softwaren, og net-arkitekturen, gør at man relativt hurtigt kan analysere en stor mængde incomming connections, og via nogle algoritmiske analyser kan man med stor sandsynlighed verificere hvilke ip-adresser der er normale, og hvilke der er en del af ddos-angrebet. Selvsagt består problemet jo i at man 1) Hurtigt kan få stoppet angrebet og 2) Minimere sandsynligheden for at man fanger valide ip adresser, og blokerer disse.




Indlæg senest redigeret d. 26.06.2012 15:48 af Bruger #17280
t