Hvad vil du gerne høre og lære mere om ?

Tags:    udvikling

Hvilke teknologier vil du gerne vide og høre mere om ? Svar venligst :)

En meget stor hjælp til os der skriver artikler, holder events etc.

Tak for hjælpen på forhånd!

http://danielfrost.dk/post/Hvilke-teknologier-vil-du-gerne-hc3b8re-mere-om-.aspx



2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Alt det nye.
HTML 5, CSS 3, WebGL, geolocation, getUserMedia, drag and drop.




Jeg synes selv at MVC er spændende, men der er nogle mere avancerede ting jeg ikke helt er med på endnu.
Fx kan jeg ikke forstå hvordan den virker i global.asax med flere routes.
Jeg har lavet en default, og en til produkter som ikke tager en action, men et tal (hvor mange der skal vises) og pludselig så er min start side produkter selvom den der er defineret som standart kommer længere nede.
Hvis jeg ikke sætter den op som den første så kan den ikke forstå at der ikke kommer nogen action efter controller :(

Fold kodeboks ind/udCSharp kode 


I samme forbindelse ville jeg gerne have noget mere omkring dataoptimering med WCF-services, MVC og dens muligheder for data transport.
Kort sagt mere omkring JSON, jQuery, og muligheder for at sende og modtage data på en effektiv måde.
For mig er det i hvert fald vigtigt at få mere af de effektive måder at gøre det man ellers kan, så du kan opdatere din side smartere end at loade hele din side på ny.

Så ville det være fedt med lidt avancerede CSS3 ting som animation.

Alt ovenstående ville være super fedt med en tutorial der gennemgår et eksempel der gennemgår først noget teori og derefter i praksis for noget man kan relatere til, som fx denne af Martin Rohwedder:
http://www.udvikleren.dk/artikler/365/introduktion-til-asp.net-mvc-3-og-razor-engine/
Den er super god og meget pædagogisk så mere af samme slags med et eksempel hele vejen igennem som man kan forstå.

Og om muligt endnu mere af det som Mads Kristensen, din kollega, allerede taler om (og talte om på DDC), for det er inspirerende og så har han brugbare eksempler. YES PLEASE! Så også gerne mere omkring Visual Studio 2012, var super fedt sidst jeg så ham på DDC.



t