google spørgsmål

Tags:    google

Hej

nu sidder jeg lige pt og arbejder med at gør min side SEO og der er en ting som slå mig lidt det er at når man vil se billede af siden så er de ikke ens er det pga DNS server? eller hvordan kan det være?

min hjemmeside se sådan her ud nu ; KLIK

og søger jeg på google uden .dk så ser det sådan her ud; klik her

så hvis jeg skriver med .dk så ser det sådan her ud; KLIK HER


Håber på du kan forklare mig hvorfor og hvordan ? og hvordan jeg kan gøre det bedre til at den viser ens hele vejen?



2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Mener du se screenshot google har taget hvor din side er mørkere i farverne.
Det må være fordi du tidligere har haft de farve da screenshotsne blev taget også har google ikke taget screenshot efter du har rettet på farverne.

Og det samme med dine indekseret sider og deres overskift. De gås igennem af og til af google så hvis du rette på noget nu så går der nogen dage/uger før google søger dine sider igennem igen og opdater dine rettelser.



Mener du se screenshot google har taget hvor din side er mørkere i farverne.
Det må være fordi du tidligere har haft de farve da screenshotsne blev taget også har google ikke taget screenshot efter du har rettet på farverne.

Og det samme med dine indekseret sider og deres overskift. De gås igennem af og til af google så hvis du rette på noget nu så går der nogen dage/uger før google søger dine sider igennem igen og opdater dine rettelser.


Okay, det kun godt være at jeg skulle prøve lade siden være i per dage og uger. men jeg kan helt sikker godt ligge nogle fleres apps op på siden og ligne ;)



t