Grafiker søges

Tags:    opslag grafik

Hejsa.

Jeg søger en grafiker som kunne have interesse i at lave nogle nye evt flash banner til hjemmesiden http://www.nbsif.dk
Det er vigtig at der bliver lavet nogle forskellige da de skal signalere hver gren af klubben.

Bredden må ikke ændres. den er fast, og helst ikke ret meget højere.

Du må meget gerne give mig en pris på hvad det koster at få lavet. Du har næsten frit slag.

Håber på at høre fra interesserede ;)



9 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg er ikke grafiker, men vil lige sige at når man peger på et link der ikke har en undermenu så "forsvinder" teksten - ikke helt brugervenligt.



Jeg er ikke grafiker, men vil lige sige at når man peger på et link der ikke har en undermenu så "forsvinder" teksten - ikke helt brugervenligt.


Hvilken browser bruger du?
Den gør det hverken i IE, Chrome eller FF her (:



Jeg er ikke grafiker, men vil lige sige at når man peger på et link der ikke har en undermenu så "forsvinder" teksten - ikke helt brugervenligt.


Hvilken browser bruger du?
Den gør det hverken i IE, Chrome eller FF her (:


Den gør det også hos mig i IE8 (mouse over på håndbold i menuen).



Jeg er ikke grafiker, men vil lige sige at når man peger på et link der ikke har en undermenu så "forsvinder" teksten - ikke helt brugervenligt.


Hvilken browser bruger du?
Den gør det hverken i IE, Chrome eller FF her (:
Bruger IE8. Det er både i vertikale og horisontale menu, men synes heller ikke jeg kan finde en hover klasse, men kun en after?
Det er på Forside, Værestedet, Håndbold, Gymnastik og alle andre felter der ikke har en undermenu.



Jeg har ikke IE8, men når jeg kører IE9 i IE8 Browsertilstand kan jeg stadig ikke få fejlen frem. Måske kigger jeg et forkert sted? aner det ikke (:



Jeg er godt klar over fejlen og den er på listen for næste opdatering.



Jeg er grafiker.

Først og fremmest vil jeg råde jeg til at få ordnet jeres logo. Et pixeleret logo ser ikke særlig godt ud, med mindre det er med vilje.

Jeg tager 350kr i timen, så det kommer jo også an på hvor mange bannere det er du har brug for.



Jamen som sagt så er der behov for følgende bannere

- fodbold - skal symbolisere fodbold for både børn, unge og voksne
- håndbold - det samme som fodbold, blot håndbold
- gymnastik
- badminton
- værestedet - et tilbud om børnepasning.
- nbsif - overordnet

Det vigtige er at man kan se det er samme klub. Så på en eller anden måde skal der være et element som er ens for alle bannere.

Hvor lang tid du tager om at lave dem ved jeg ikke.
Men giv et bud på opgaven.
Skal bruge en fast pris da jeg skal have det videre i systemet



HeJ Daniel

Jeg er grafiker og laver gerne hele opgaven for 2000 + moms... dvs 2500kr.

Det vil være inkl div. rettelser der evt forekomme.

Skal i have ren tegnet logoet også er prisen 2500 + moms, altså 3125kr.

Mvh

Nav
Lazy Beat Production.






t