En god designer til et gamer logo som skal på sweatshirts?

Tags:    opslag grafik design

Hej med jer.

Er der nogen som kender en designer som har tid/lyst til at lave et logo som skal bruges i forbindelse med nogle spilleruniformer til en battlefield 3 clan?

Vi står og har nogle turneringer og lan events i den kommende tid, og der vil vi gerne have nogle fede spilleruniformer. Vi er dog ikke helt tilfreds med vores nuværende grafiske materiale, og vi vil derfor gerne have lavet noget nyt.

Vi vil selvfølgelig betale for dette.

Jeg kan kontaktes igennem dette forum ved yderligere spørgsmål, og ellers udlevere jeg gerne mit telefonnummer, med henblik på at snakke sammen om ideer og lign.



Venlig hilsen

Mathias Lundquist
http://Xecutives.dk






5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvad skal i med trøjer?

En fin skjorte og et slips der matcher med logo i har på siden - så er i kørende. ;)



Er der mulighed for at se jeres nuværende materiale? :)



Rasmus: Det materiale vi har nu er det som vi har brugt på sitet. Hvilket illustrere pænt, hvorfor vi ikke kan trykke det på holdtrøjer.

Michael: Ja det kunne være gennemført, men navnet henviser mere til vores væremåde. Sweatshirts er mere behagelige at være ulækre i, over et par dage i et lan miljø.





Hvis man kunne vote op mere end en gang havde du nok fået +400 Michael!

@Mathias, så u-komfi er skjorter da heller ikke. Men der er vel heller ikke noget i vejen for at lave en gimmick-trøje med et printet slips. Mindes at have set en hipster i en lignende t-shirt ;-)



Hvis man kunne vote op mere end en gang havde du nok fået +400 Michael!

@Mathias, så u-komfi er skjorter da heller ikke. Men der er vel heller ikke noget i vejen for at lave en gimmick-trøje med et printet slips. Mindes at have set en hipster i en lignende t-shirt ;-)


Sweatshirt, skjorte, t-shirt, jakkesæt, bar mave eller det nu bliver er sagen en smule irrelevant før vi har logoet ;-)

Hvis man har et godt forslag og vil diskutere prisen, er man velkommen til at skrive mig en mail, min forespørgsel er stadigvæk åben for tilbud.




t