Uploade data til Iphone App

Tags:    xcode iphone ipad dropbox objective-c

Goddag :-)

Jeg har et spørgsmål som jeg håber nogle af jer kan hjælpe jer med .

Jeg sidder med et lille problem , men inden da vil jeg lige sidde og forklare hvad jeg sidder og roder rundt med .

Jeg er igang med at udvikle denne her applikation , som er en slags '' blog '' . Jeg kunne godt tænke mig, at uploade nogle indslag/artikler/anmeldelser ind til min applikation, men i stedet for at sætte dem manuelt ind i applikationen og konstant lave en ny update til applikationen, kunne jeg godt tænke mig at det skulle være web baseret . Med andre ord - Jeg vil gerne sætte en artikel ind eksternt , så min applikation automatisk downloader den, lige så snart der dukker en ny artikel op .

Jeg kunne forestille mig, at man kunne lave en forbindelse mellem min dropbox account og min applikation. Hver eneste gang jeg tilføjer noget nyt til dropbox, så kan man automatisk se det på applikationen.. eller noget lign.

Lidt ligesom en RSS feed app , hvor den automatisk downloader seneste nyheder ned.

Nogle der sidder inde med en løsning ?

I er velkomne til at stille flere spørgsmål hvis i ikke mener at i har fattet min pointe :-)



t