Mangler eksperten!

Tags:    webdesign php forum niche

Hej.

Jeg har i dag overtaget websitet http://www.danskvvs.eu/ hvor der er 2-3 tilknyttede VVS montører (har jeg fået af vide) som gerne vil give andre hjælp til de mest logiske spørgsmål vedr. VandVarmeSanitet (VVS).

Mit problem er at jeg gerne vil bruge første domæne (det man ser først) til det som det er, men jeg synes ikke rigtig det fanger. Jeg vil så lave undermappe (firmanavn.danskvvs.eu) til min fars virksomhed og måske andre som gerne vil betale for en almindelig side eller en henvisning/link.

Er der nogle herinde som kan lave et flot design til første domæne og til de undermapper som bare skal være standard wordpress så firmaerne selv kan ændre indhold.

Så et design til forsiden hvor det er lavet så man kan skrive i det med html også et "standard" design til undermapperne med wordpress ellers kan firmaerne selv lave sine designs.

Jeg betaler for de 2 designs som skal laves, hhv. almindelig side og wordpress.



Indlæg senest redigeret d. 26.10.2012 14:09 af Bruger #17417
2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Min fætter kan programmere og kan godt lave et bedere forum end der er nu så skal kun bruge et design som er skåret ud (til det man ser først)

Ved ikke hvad min fætter mener med skåret ud.....



Indlæg senest redigeret d. 26.10.2012 14:15 af Bruger #17417
"skåret ud" betyder nok at hvert element i designet skal være et separat billede.



t