hjemmeside statistik program

Tags:    statistik

Jeg har webhotel hos one.com og kan gå ind og downloade en statestik fil for en måned på for eksempel 14 mb (komprimeret).

Kender i et godt program til at vise sådan en masse statestikker så man kan sortere og se mest besøgte sider og sådan ?

Jeg har prøvet med en kommandolinieprogram hvor man skal sidde og skrive det manuelt også generes der en HTML fil man kan se men det er ikke helt godt.

Jeg vil for eksempel også gerne kunne sortere sådan at der kun vises de adresser der starter med /htmlgrisen/




7 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvad er der galt med Google Analytics?



Aner det ikke jeg bruger ikke google analytics og ønsker ikke at bruge det.



Google Analytics er yderst velfungerende - Er det af ideologiske årsager du ikke ønsker at bruge det? Hvis ikke, kan jeg ikke forstå hvorfor du ikke vil give det en chance.

Ellers findes der jo masser af alternativer, fx Piwik

Hvad mener du med "statistikker" - der er ret vagt hvad du egentlig ønsker at opnå.



Går ud fra google analytics kun virker på de HTML sider man sætter koden på og ikke på gif, jpeg, zip osv osv.

Jeg har statestikken i filer (gem af http serveren) jeg mangler bare et program til at vise dataen.

Jeg har brugt http://www.webalizer.org/ og det er ok men det skal køres fra kommandolinjen og kan ikke alt det jeg gerne vil.



Indlæg senest redigeret d. 18.11.2012 17:04 af Bruger #13010
statistik på billeder ? Så er det du har vel ikke så meget statistik, som det er en Apache log ?



Indlæg senest redigeret d. 18.11.2012 18:13 af Bruger #17081
Du kan eksportere dine data fra dit webhotel til en .csv fil

og fra denne .csv fil vil du kunne generere de statistikker og grafer, du har behov for i excel :)

Her kan du lave alle de filtreringer, du føler er nødvendige



Ja det er vist en Apache log. Det er det jeg kalder statestik.

Det ser ikke ud til jeg kan exporter som CSV.
Der er kun en slags fil og der ser linierne sådan her ud :
Fold kodeboks ind/udKode 


Nå one.com kan ikke levere log filen i CSV format.



Indlæg senest redigeret d. 18.11.2012 20:15 af Bruger #13010
t