Goder på arbejdet

Tags:    arbejde snak

<< < 123 > >>
Hejsa

Nu er det jo meget forskelligt hvilke goder man kan få igennem ens arbejde både undervejs eller ved nyansættelse.
Det er fx noget man kan prutte mere om, hvis lønstigning ikke er en mulighed, så vil gerne høre jer hvad i eventuelt får - plus muligheder for hvad i gerne ville have eller man kunne få.
Der er ingen begrænsing på kreativiteten så kan jeg jo selv sortere.

Gerne hvad i får, hvad i kunne tænke jer og hvilke muligheder der er - specificeret med hvilket det er fordi så er det nemmere at se om mange ønsker noget eller mange ønsker noget.

Blad abbonementer?
Mobiltelefon?
Bærbar?
Mere pension betalt af firma?
IT udstyr?
Firmabetalt internet? Dongle?
Massage?
Sodavand?
Gratis 1-2 øl hver fredag?
Gratis yougurt i små bægre?
Fredagsbar?
Gratis frugt?



Indlæg senest redigeret d. 03.12.2012 11:41 af Bruger #17215
Vi får rabat på et motionscenter abonnement + vi får også udleveret MacBook Pro eller Thinkpad alt efter om man er til win eller os x

tror det er der :)



@Kenneth

Tak, men kan du ikke udspecificere det lidt nærmere? Altså hos nogle får man hvert år et budget til at købe ind for af udstyr som skal holde i 2 år for at skifte, og andre steder får man ny maskine hvert 3 år automatisk og andre skal den leve til den dør, før den skiftes.

Andre der har nogle forslag eller ideer til hvad man kan bede om af goder både til lønforhandling, men også ved nyansættelse til jobsamtalen?



Indlæg senest redigeret d. 03.12.2012 11:40 af Bruger #17215
Gratis frokost om fredagen, samt julegaver.

Kunne godt tænke mig at få gratis frugt(ikke i stedet for madpakke, men som snacks/mellemmåltider).



Nu benytter jeg mig ikke selv af vores tilbud, så ved ikke 100% hvordan det virker, men man får ikke en ny bare fordi der er kommet en ny model, de bliver skiftet efter behov.

Vi har faktisk også den her ordning nu jeg lige tænker over det.
Alle dage: kaffe
Onsdag: brød
Fredag: øl og vand
Møder: Kaffe, øl, vand, kage



Jeg har:
* Frokost ordning indeholder friskbagte boller til morgen, varm frokost, kaffe/sodavand, frugt, kage (koster 400 kr. pr. md. for ikke at være skattepligtig)
* Pension
* Sundhedsforsikring
* Internet
* Fitness rum
* Flexordning (fixtid er 11-14)...Du må være 15 timer i plus og 15 timer i minus
* Mulighed for at arbejde hjemmefra
* Poolbord/bordfodbold/XBox/Wii/Playstation
* 24 timers parkeringstilladelse
* Julegaver
* Massage (ca. hver tredje uge)



Indlæg senest redigeret d. 03.12.2012 22:09 af Bruger #2695

# Frokost alle dage (vi betaler 400kr mdr.) inkl. sodavand osv.
# Firmamobil (Samsung eller Apple) med betalt abb.
# Firmalaptop (Fujitsu eller Apple).
# Julegaver.
# Frugt alle dage.
# Pension.

Angående Mobil er jeg ikke helt sikker på hvordan det fungerer.
Jeg fik Galaxy Nexus for snart et år siden, og tror jeg kan få ny efter 2 år i alt.

Samme med PC tror jeg. Jeg har ihvertfald spurgt efter en Apple, efter jeg har haft min Fujitsu i 2 år.



# Kaffe



# Kaffe
Forkert arkiveret, da hører under NØDVENDIGHED.



Vi har tydeligvis også alle adgang til brug af privat internet på arbejdet :D



Jeg er faktisk en af de få der vælger de fleste goder fra frivilligt.

Min arbejdsplads vil f.eks. godt betale både internet og mobil; men jeg vil hellere betale og bestemme selv.

I forhold til internet ønsker jeg en hurtigere forbindelse end den min arbejdsplads stiller til rådighed og i forhold til telefon så ønsker jeg ingen restriktioner på hvad jeg må bruge telefonen til, det være sig sms billet, sms porto, eller andre tjenester som virksomheden ikke ønsker at vi bruger. Her sætter jeg pris på min frihed.

Min arbejdsplads har endvidere også kun et vis antal mobiltelefoner de supporterer og som vi må vælge mellem og Samsung Galaxy s 2 som jeg bedst kan lide er ikke en af dem. Derfor beholder jeg min egen telefon, for jeg har en hel masse tilbehør som cover til Samsung Galaxy s 2 og meget andet, som jeg gerne vil bruge.



<< < 123 > >>
t