Seo Optimering

Tags:    seo google adwords

Hej brugere.

Jeg har en side der skal seo optimeres.

Siden er næsten færdig og skal efterfølgende seo optimeres.

Havde regnet med max 1500 - 2000 kr alt efter tid.

Det bliver pr. kontrakt så jeg er sikker på i ikke render fra det.
pengene betales forud dvs. du har det fulde beløb i hænderne inden start og har efterfølgende max 1 uge til at færdiggøre

er dette noget for dig ?

så kontakt mig enten her eller på info@holmgraphics.net



5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt -5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg synes det er svært at læse omkring hvad du forventer at få ud af det. Had forventer du der skal leveres til dig? Hvis du køber en prof. til at lave det får du 1-2 timers arbejde.

Det vigtige er næsten at du finder ud af hvad du vil opnå med at købe noget SEO optimering. Hvordan kontrollerer du bagefter at det rent faktisk virker - og hvad hvis det ikke gør - men har den modsatte effekt?



Der skal vist lidt mere end SEO folk på banen, for Mxation.com fungerer ikke...... :pirat:



Holmgraphics.net virker så, men har kun en forside.
Der er ikke meget SEO at gøre noget ved :D



Hej Mxation.

Kan du forklare lidt mere, hvilken side det skal udføres på.

Og hvilke forventninger du har?



Indlæg senest redigeret d. 04.12.2012 13:31 af Bruger #17435
Hej Mxation

SEO optimering er en langsigtet strategi og noget som der bør arbejdes på kontinuerligt. Når det er sagt, vil du nok ikke få meget optimering med det budget. Nu har jeg ikke kendskab til din branche men der er generelt meget forskel på hvor stor en indsats der skal bruges, for at slå igennem i et marked. Du skal dog som minimum forvente, at der laves on-page SEO på dine sider efterfulgt af løbende linkbuilding månedsvis. Du er selvfølgelig altid velkommen til at få et tilbud på SEO hvis det er aktuelt.



Indlæg senest redigeret d. 20.04.2014 18:50 af Bruger #17829
t