Feedback på Anvo.dk

Tags:    feedback webdesign

Hej Udviklere,

Jeg har efterhånden haft mit nuværende design på anvo.dk i et godt stykke tid, og har haft mange overvejelser om hvordan jeg kunne gøre siden endnu bedre og/eller smukkere.

Jeg vil gerne have jeres benhårde feedback (både rid og ros) så jeg kan gøre siden endnu bedre, både design og indholdsmæssigt.

Her er et link: anvo.dk

Jeg håber I vil hjælpe mig!

Mvh. Andreas Voss



Jeg synes der mangler noget mere sådan som facebook og +1 for google og prøve at lave en app til mobil så den tilpasser sig til siden eller ligne håber du også kan bygge noget til mobil ;)

Da jeg var på min mobil så fuck min mobil op så kun jeg ikke se siden.

Hilsen Jesper p



Indlæg senest redigeret d. 31.12.2012 09:40 af Bruger #17136
Overskrifterne med den meget fin-liniede-font er lidt for tynd eller det ser ud som om det ikke er antialiaset rigtigt på min skærm.
Tror det ville være bedre hvis fonten var fed.

Datoen er ret lille, ville nok være bedre hvis den var lidt større.

Jeg overså først Hent flere indlæg i bunden så der var kun 2.
Du kunne måske lave linket mere synligt.

Hvis du keder dig så kunne du jo lave så den også så fin ud på en mobil.

Jeg kan ikke rigtig se hvad dit favicon skal ligne.



jeg ville nok vælge andre baggrunds farver end hvid og sort.
i den sorte blok har man svært ved at læse det der står med gråt.

Jeg synes der mangler noget mere sådan som facebook

helt Uenig, livet er andet end FB (jeg er måske heller ikke din målgruppe), og det gør siden unødig tung, at loade FB.

Men hvem er din målgruppe ?? (alders gruppe, fagområde)
tilpasning til mobil: ja det bliver/er fremtiden.



Det første jeg ser på siden:

Tekst som intet siger mig, Jeg kan se på titlen at du er freelance Webdesigner og programmør. Hvad med at fremhæve det på forsiden, så de besøgende med det samme ved hvad siden handler om.
Jeg vil også foreslå at få nogle farver på siden, på nuværende tidspunkt er den meget steril og lidt grå at se på.



Lækkert, simpelt site :)

Men syntes dog at den effekt med teksten, f.eks. på siden Talk to Me at den "popper frem" linje for linje, godt må ske en smule hurtigere. (Hvis den skal være der.)

Du skriver ret mange personfølsomme oplysninger (efter min mening), i dit CV. Det ville jeg fjerne igen. Hvis folk vil hyre dig, eller du vil søge et job, kan du altid sende CV'et til dem. (De behøver ikke al information om dig, før de overhovedet snakker med dig.)
Jeg ville holde mig til "Hvem er Jeg" siden. Korte teksten lidt ned, og lægge den sammen med "Talk to Me" siden.

Jeg er ikke enig med dig (Jesper P) om det med Facebook og Google.

Jeg syntes det er lækkert med en hjemmeside, uden alt det der ekstra pjat med at integrere andre sites ind i sit eget. ;p





t