Facebook notification

Tags:    facebook facebook-api

Hej Alle.

Jeg står med et lille problem, som nogle måske kan løse:-)

Jeg har en side, hvor folk kan sende beskeder til hinanden, og når folk får en ny besked, får de en e-mail at der er kommet ny besked.

Folk kan også få notifikationer/beskekder på facebook, og dette virker fint nok hvis folk er venner på facebook, for så kan man bare sende til folks facebook e-mail.

Men mit spørgsmål er så, hvis folk ikke er venner, havner beskeden i spam på facebook, og vil ikke komme frem på folks side som en ny notifikation.

Er der nogle der kender en metode hvorpå man kan få en notifikation på facebook, selvom folk ikke er venner på facebook?

Mvh, Andreas



3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ikke som det er lige nu.

Facebook har snakket om at lave om på systemet så der fremover kun er en indbakke, men kan ikke lige finde linket til artiklen.

Og gratis bliver det nok ikke.



Ok - tak for svar:-)



Så vidt jeg har kunne læse bliver det fremover således at man kan betale sig fra at komme udenom SPAM inboxen på facebook. Som udgangspunkt havner post i SPAM hvis det ikke er en ven, ven af ven eller en i et netværk man er med i. Det bliver dog sådan at man kan betale $100 (eller var det 100kr?) for at få posten direkte i den primære indbakke uanset hvad ;-)



t