C# certifikat fejl i kontakformular

Tags:    c# kontaktform programmering validering certifikater

Hej på Udvikleren.dk

Dette er min første post, så skulle jeg være "rookie" at høre på, så bær venligst over med mig :)

Jeg har et problem med min kontaktformular på siden http//beta.pixelspider.dk - når man har udfyldt kontaktformularen og trykker på "send", så kommer der en kæmpe fejlkode, som jeg vha. Google har fundet frem til skulle være en certifikat fejl af en art, desværre er jeg ikke kommet frem til en løsning via min søgning, så derfor forsøger jeg nu at henvende mig hos jer, for at se om der skulle være hjælp at hente.

Min C# kode ser således ud:

Fold kodeboks ind/udCSharp kode 


Og min webconfig ser således ud:

Fold kodeboks ind/udKode 


Jeg håber meget på, at jeg kan være heldigt at finde en venlig sjæl der kan afhjælpe mig med problemet, da jeg føler jeg er ved at få grå hår af den.

På forhånd mange tak.



2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du har sat EnableSsl til true - er du sikker på at mailserveren understøtter det? Hvis ikke så fjern den linje.



Du har sat EnableSsl til true - er du sikker på at mailserveren understøtter det? Hvis ikke så fjern den linje.


Hej Kim.

Tak for svar.
Hvorhenne finder du den linje? Den synes jeg umiddelbart ikke at jeg kan få øje på?

EDIT: Jeg fandt det og det viste sig at være fejlen! Tusind tak! Nu kan jeg vende tilbage til livet som ung og mørk håret i stedet for ung og grå håret! :D



Indlæg senest redigeret d. 14.01.2013 12:39 af Bruger #17504
t