Er det nødvendigt at ta' et kursus?

Tags:    c++ programmering kursus

Hej

Inden jeg begynder , vil jeg først lige sige tak!
Jeg har fundet denne artikel C++ Artikel
Jeg har lært meget af den , men bliver nød til at læse det første igennem op til mange gange. Så det kan blive i hovdet. Jeg har tænkt på om jeg skulle ta et kursus ,da jeg ikke tror på man kan lære det på andre måder. Selv om den artikel er skrevet så godt.

Hvad med jer , har i taget et kursus?
Hvad mener i? Burde man ta' et kursus
Kender i et? Så skriv endelig et ned



Kennerhoj



Jeg mener ikke selv man behøver kurser for at lære.
Det er forskellig fra person til person. Jeg lærer bedst ved at læse og så bare prøve mig frem hele vejen igennem.

Jeg tror dog måske godt man kan få et godt standpunkt og et kickstart ved at tage et kursus. Men at lære og blive bedre er en process gennem hele livet.



Er du totalt nybegynder, så kan et kursus være en god start...eller bare have en nørdet ven til at hjælpe dig igang.
Når først man har rimeligt styr på, hvordan programmering fungerer, så er det lettere at lære nye tricks og programmeringssprog selv.

Hvis det er noget du vil arbejde med, så vil jeg anbefale en uddannelse (datamatiker er god). Der lærer man hele faget, som er noget større end bare programmering...netværk, operativ systemer, udviklingsmetoder, UML, arkitektur ooooog så videre.



t