En tak til udvikleren :)

Tags:    tak udvikleren.dk

I dag er det præcis 10 år siden jeg tilmeldte mig udvikleren.dk. Dengang var jeg lige gået i gang med at lære Delphi, og som en 13-årig knægt var det en rimelig stor mundfuld.

Efter lidt søgning på Jubii faldt jeg over udvikleren og besluttede mig for at tilmelde mig. Det er nok den klogeste beslutning jeg nogensinde har taget, for uden det havde jeg nok lavet noget helt andet i dag. Derfor vil jeg gerne sige tak til alle dem der har hjulpet mig igennem årene. Først med Delphi, og senere med HTML, PHP, Linux, osv. osv.

Uden jer havde jeg nok ikke haft et job i it-branchen i dag, og slet ikke i USA, hvor mit firma for nyligt har flyttet mig hen.

Rigtigt mange gange tak for hjælpen allesammen :)



Det var så lidt! ;)

Nej, jeg har kun været her et års tid. Men er da glad for at høre at det hjælper at være herinde!



Fedt at høre at livet har flasket sig for dig. Hvor i USA om man tør spørge?



helt enig, udvikleren har været en stor hjælp igennem mange år (kan ik lige huske hvor længe jeg har været med her)

tror heller ik jeg ville være hvor jeg er i dag, hvis ik der var for denne side.



Fedt at høre at livet har flasket sig for dig. Hvor i USA om man tør spørge?

Jeg sidder i Phoenix, Arizona



Indlæg senest redigeret d. 07.02.2013 22:12 af Bruger #3275
Arizona? Det var satans...og så sidder vi her i Danmark med f****** minusgrader!!!
Jeg føler mig snydt :-)



nu har jeg selv været i portugal 1.5år og valgte så at tage tilbage til kulden igen. når det er 35+ så vil jeg nu heller ha dansk vejr hvis jeg skal være ærlig.



Hej Jonas,

Tak for dit indlæg, det er rigtig fedt at høre! At dømme ud fra dit karma tal så er det dog mindst lige så meget os der skal sige tak til dig! :)

Håber det vil gå dig godt fremover også, og håber fortsat at se dig her på sitet :)

Mvh.

Kasper (TSW)



t