Hitlister

Tags:    programmering hitliste html

<< < 12 > >>
Hej

Jeg søger en der kan hjælpe mig med at lave nogle hitlister på mit website ent4you.dk som jeg vil kunne opdatere hver uge. De skal helst ligge ude i siden af sitet under menuen.
Håber der er nogle flinke folk derude som vil hjælpe.



12 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej
Først skal vi lige vide om det du har lige nu er noget der er lavet specielt til dig, eller om der ligger er system bagved. Det kan f.eks. være Wordpress, Joomla eller Drupal.
Hvis det er noget der er lavet specielt til dig, så er det straks lidt mere bøvlet, da man så skal sætte sig ind i hvordan den oprindelige programmør har tænkt. Hvis der ligger et af ovennævnte systemer bagved, så er det en relativt nem opgave.



Mig bekendt er det lidt mere bøvlet. Desværre.



For at gøre det mere nemt for dig, så ville jeg nok anbefale at du fik overført det hele til Wordpress eller Joomla. Jeg ville nok anbefale Joomla til dit formål. Hvis du ikke kan få lagt dit design over i systemet, så findes der nogle rigtig flotte designs på nettet.
Hvis du mangler hjælp til den basale opsætning af Joomla, så kan jeg varmt anbefale BuildAJoomlaWebsite.com.
Du kan sikkert også finde en programmør/designer/udvikler der kan være dig behjælpelig med at opsætte det.



Hvor vil jeg kunne finde en der kan være behjælpelig?



Hej Jane.
Send mig en pb så skal jeg kigge på det.



Hermed sendt.



Indlæg senest redigeret d. 11.04.2013 01:01 af Bruger #17372
jeg er da også frisk.



har skrevet til dig.



jeg troede Daniel havde taget den :)





Troede jeg også, men har ikke hørt noget tilbage fra ham.



<< < 12 > >>
t