Array for ikke værdi i felt

Tags:    php mysqli array

Hej
Jeg har nu så småt fået styr på diverse problemer med funktioner, men for at løse største problem, implementerede jeg et to-dimensionelt array til at gemme det der blev hentet, og så køre det igennem et loop, hvor jeg tjekker om modenabled er sat til 0. Er den sat til 1, så skal den køre include og så værdien af modpath.
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

En dump af mit array giver hurtigt en ledetråd om at der er et problem.
Fold kodeboks ind/udKode 

Derudover får jeg også en en undefined index på modenabled i mit array, når jeg forsøger at udføre mit foreach-loop. Af en eller anden grund, så får modenabled ingen værdi i mit array. Jeg har under udførsel af mit while-loop, i mit prepared statement, forsøgt at udskrive værdien af $mod_status, som er den variabel der holder værdien af modenabled. Her returneres den korrekte værdi. Så det går galt et eller andet sted mellem at jeg skal bruge værdien og der hvor jeg sætter den.
Dump af arrayet $modules giver følgende:
Fold kodeboks ind/udKode 

Hvorfor er det lige at det går galt?



2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
For det første har du tastefejl:
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Når dine scripts fortæller at du har et undefined index, bør du rette ind.

Dernæst ved jeg ikke hvad tanken er med $count. Men det er i hvert fald ikke relevant. Nedestående er rettet ind:
Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Et to-dimensionelt array er som at lede efter en værdi i din tabeloversigt fra phpmyadmin, eller hvad du nu bruger.



Indlæg senest redigeret d. 17.02.2013 14:08 af Bruger #10216
Ja, nu virker det igen.
Takker



t