Ungt toptalent søges til programmering

Tags:    programmering

Kære alle
Vi er et team som har udviklet et forretningskoncept, som vi skal have progammeret en hjemmeside og tilhørende databasestruktur til.

Vi leder efter et ungt talent der kan bruge 25 timer om ugen på selvstændigt at bygge sitet og tilhørende SQL database. Vi klarer design. Sitet skal være super simpelt, begrænse downtime og kunne sikre en del fortrolig data.

Vi finansierer det hele selv og er åben for at sammensætte forskellige kompensationspakker - bare du er god og kan arbejde selvstændigt. Du kommer til at arbejde på en ide der allerede er testet med meget positiv respons for kommende brugere (= betalere) og vil med stor sandsynlighed generere omsætning fra september på +1 mDKK med potentiale for op til +150 mDKK omsætning over 2-4 år. Du kommer til at indgå i et sjovt og team og have det super sjovt! Du skal helst bo på Sjælland og være god til engelsk.

Kender du nogen - i så fald må du endelig sige det videre.

På forhånd tak - Amazingstartup



10 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
jeg er god til Dreamweaver ... tæller det ?



Lyder sgu spændende nok. Du skal være velkommen til at sende mere info på mail. :)



Indlæg senest redigeret d. 17.02.2013 17:20 af Bruger #10216
Jeg er 17 år, bliver 18 til maj. Jeg er superbruger i HTML, CSS, PHP og MySQL. Samt bruger i jQuery.

Jeg har udviklet rigtig mange ting selv, og har 8 års erfaring inden for webintegration. Lige nu går jeg på Teknisk Skole i Aalborg.

Jeg bor dog i Jylland men har ellers hvad i søger. Vi kan i såfald holde hinanden "up-to-date" over Skype eller mobil.

Skriv en besked til mig, så kan vi måske finde ud af noget ;-)



Øv og her går jeg og praler med at have små 8 års web erfaring, som 31 årig :)



Hehe, Jokke Jensen, skal du ikke tage så tungt, jeg har programmeret HTML siden jeg var 13-14 år, og er 27, snart 28 år :)

Jeg føler mig langtfra som expert på området, der er altid noget nyt man kan lære.

Mvh. Danni.

PS:
Skal man have Asperger's eller Autisme også? :-) *Driller*



Så er det her man tænker.. Hvorfor fanden ansætter i ikke nogle super programmører, hvis det virkeligt er så genialt og med stor sandsynlighed vil omsætte for 150mK? :)



for at få et "ungt og energisk arbejdsmiljø med fremdrift og masser af initiativer".



Så er det her man tænker.. Hvorfor fanden ansætter i ikke nogle super programmører, hvis det virkeligt er så genialt og med stor sandsynlighed vil omsætte for 150mK? :)


Fair pointe - det er der en række ret gode grunde til:
* vi tror på, at man får gode og udfordrende ideer fra unge talenter
* pilotsitet kræver nok kun ~200-300 timers arbejde, og er ikke super komplekst - vi vil i høj grad være med til at designe og udvikle strukturen for brugere. Det komplekse ligger faktisk i at begrænse kompleksiteten
* der er "kun" et potentiale for op til+ 150mDKK omsætning - intet er sikkert (det havde næste været for godt til at være sandt). Derfor begrænser vi selvfølgelig risiko. Det var dog vigtigt for os, at understrege at vi er meget komfortable med ideen, og for at indikere hvad vores ambitionsniveau er

Jeg er 17 år, bliver 18 til maj. Jeg er superbruger i HTML, CSS, PHP og MySQL. Samt bruger i jQuery.

Jeg har udviklet rigtig mange ting selv, og har 8 års erfaring inden for webintegration. Lige nu går jeg på Teknisk Skole i Aalborg.

Jeg bor dog i Jylland men har ellers hvad i søger. Vi kan i såfald holde hinanden "up-to-date" over Skype eller mobil.

Skriv en besked til mig, så kan vi måske finde ud af noget ;-)


Tak - jeg vender tilbage med mere information



Indlæg senest redigeret d. 18.02.2013 22:08 af Bruger #17544
Danni, det var ironi. Webintegration er ikke noget du leger med som 15 årig. måske lige markup implementering og lidt serverscript. Fordi jeg startede med at fedte med html på HTX som 15 årig, ville enhver seriøs arbejsgiver grine af mig hvis jeg skrev 16års webintegrations erfaring, men integration mener jeg integration til andre systmer som ERP and so on.



Suk Suk (x
Kunne være dejligt med et lille ekstra arbejde som studerende - men ja. Jeg er fra jylland og ikke sjælland. Desværre.



t