Design idé

Tags:    webdesign

Hej Udviklere,

Jeg er i gang med at lave et website, men jeg er stødt på et lille problem, jeg kan ikke lige komme må nogle gode ideer til at udforme min "Services" side. Jeg har vedlagt et link til siden som den ser ud nu, og tager gerne imod tips og inspirationskilder.

http://anvo.dk/ide.png

Mvh. Andreas Voss



3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det ville måske være en idé at have et par forslag der inde, så folk kan se nogle af de sider du har. Beskrivelse af hvad du tilbyder, hvilken service du tilbyder og evt. tilbud d;



Faktisk synes jeg, at det ser super godt ud, det eneste jeg lige kan komme i tanke om er at tilføje en kasse, en informations-kasse, hvori du skriver noget om dine evner og hvad du kan tilbyde, eller noget i den stil.. Altså hvilke sprog du kan kode i, HTML5, CSS, PHP eller noget helt fjerde?

Det kunne du enten lave, som sådan en lille "aside"-boks uden i siden, eller måske lave det som en såkaldt "accordion" (altså en boks du kan slide up og ned) under hvert af de 3 punkter. Så f.eks. under "kodning af design", kunne du lave en liste over, hvilke evner du har inden for det område, som f.eks. HTML5 eller CSS3.

Ellers så ser det skide godt ud, simpelt og stilrent, lækkert.





Jeg syntes at det ser meget godt ud som det er nu.
Men måske et lille galleri under hvert emne, hvor man kan se referencer kunne være nice?



t