PHP check ved login via database

Tags:    php mysql databaser facebook-api

Hej udviklere. Dette er lidt svært at forklarer men vil prøve!

Jeg er igang med at lege lidt med Facebook API login system. Jeg har downloadet den fil fra Github som Facebook developer selv henviser til. Jeg har ikke brugt andet en den kode hele vejen igennem, og har skam fået det til at virke. Problemet er bare når man er logget på, og så opdater siden, så nogen gange viser den log på knappen(og så refresher den lige selv siden, og viser informatonerne). Eftersom Facebook API også er utrolig langsom til tider, tænker jeg på:

Det jeg gerne vil have er at når personen trykker log på, gemmer jeg deres vigeste informationer som fornavn, efternavn, id, username, osv. Hvor jeg så kan bruge det istedet for at bruge facebook systemet, også fordi jeg gerne vil have et registrer system ved siden af på siden sammentidigt. Sådan som jeg har prøvet at lave det:

Kan man ikke gøre at man laver en side der hedder login.php, hvor man kan trykke på knappen, når man så har logget ind bliver man sendt tilbage til login.php, så har jeg lavet inde på login:

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Altså at når du bliver smidt tilbage på login.php så bliver du sendt videre til usercheck.php for at se om Profilens informationer er sat i databasen, og derefter videre til index.php, hvis de allerede er sat i databasen bliver man bare smidt videre til index.php. Problemet er bare igen at hvis man rammer login.php selvom man er logget ind, så fejler den med facebook login knappen, hvor den kommer selvom man er logget ind, og refresher siden.

Håber folk har forstået det. Vil bare hører hvordan jeres løsning vil være på det her? Hvordan ville i nemmeste gøre det her.

Hvis i ikke har forstået det, så skriv i kommentarene så forklarer jeg det igen på en anden måde.

Mvh jesper



3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej.