Touch screen

Tags:    programmering

Hej,

Jeg skriver uden nogen form for viden omkring programmering.

Er der nogen i det her forum som ved om, man kan lave et program til en touch screen så det kun er det program der er på skærmen og om det er svært hvis programmet skal kunne kommunikere med en computer via. Wifi?


PÅ forhånd mange tak


Steffen.



4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Der eksisterer nok nogle, men for de fleste touch skærme alene koster tæt på 1500 kr uden microprocessor og wifi.


Hvis jeg var dig, ville jeg købe en af de billigere android tablets, til en 700-900 kr. Så ville du kunne benytte dig af Android SDK, som ville gøre det så meget nemmere, at få lavet det du gerne vil... Må man spørge, hvilken form for program, du vil lave derhjemme til ?




Hej Steffen,

Det kommer helt an på opsætningen af dit hardware, om det er svært eller ej.

Hvis du f.eks tager en iPad(eller anden tablet/smartphone), der jo har en touch skærm så et det indbygget i API'et, at der bliver registreret touch, samtidige så er der jo også mulighed for at benytte iPadens indbygget WiFi. Derudover så ville dit program, benytte sig af hele skærmen.


Hvis man benytter sig af den mulighed for at bruge de devices ville det vil tage en 2-3 timer, for at lave de funktionaliteter + alt den tid, du vil bruge på det reelle program (det er her det typisk tager tid).


Hvis du derimod vil købe en Touch screen, og sætte en egen mikroprocessor til denne, og købe en WiFi til mikroprocessoren, så ville det tage rigtigt lang tid. Tvivler på at man ville kunne lave sit produkt inden for en måned.





Super tak for rådet.

ved du om man kan købe touch screens med indbygget mikroprocessor og wifi og i hvilket prisleje?

Ved ingenting om det her, og kunne godt tænke mig en smart løsning med mit IT derhjemme.



Det holder jeg lige lidt tæt til kroppen, da jeg kunne overveje at gøre en forretning ud af ideen :)




t