Treehouse? Nogen der har prøvet dem?

Tags:    kode webdesign

Hej alle :)

Jeg faldt lige over hjemmesiden http://teamtreehouse.com/ som er en lærings side for web og app udviklere hvor man lære alle de ting der gør at man kan udvikle en hjemmeside eller en app til Apple eller Android :)

Men er der nogen der har prøvet dem? Har set deres annoncer på youtube en del gange og synes det er et virkelig fedt koncept. Jeg starter som web-integrator her snart, så mange af tingene vil jeg dog ikke få brug for, men havde da overvejet at betale for at lære lidt android og apple :)

Hvad synes i? :)



5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt -16 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Har også hørt om www.lynda.com men synes ikke rigtig at deres website tiltaler mig ligesom treehouse gør



umiddelbart ser det godt ud, men jeg kan ikke sige noget om kvaliteten, da jeg ikke har prøvet det. Du kan evt. betale for en enkelt måned og se om det er noget for dig? De har jo en 30 dages pengene retur garanti, hvis du af en eller anden grund ikke syntes at dette er noget for dig alligevel.



Har benyttet Linda.com for en del år siden. Det var rigtig godt den gang. Du må meget gerne fortælle lidt om det hvis du prøver det :)



Hvis du gerne vil vide, hvordan du laver hjemmeside, hvorfor så ikke starte med CMS systemet WordPress? Det bliver næsten ikke nemmere. Hvis du ikke er 100% tekniskbegavet, kan det være en god måde at komme igang på.



I like the idéer, but diddent complete the O'Reilly one.
The@ngelMan



t